Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en god idé?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle fra Amino.dk.

Jeg har fået den idé og lave en side til folk som hjælper dem omkring spil, evt world of warcraft.

En idé ligesom pointshop.dk og mange andre, bare hvor folk bliver betalt inde i spil, evt gold i et spil, er det en god idé og er det overhovedt lovligt? Der er bare så mange der klager over de ikke har råd til og betale deres world of warcraft hver måned osv. så kunne man rådgive dem til den hjemmeside? Er der en der er med på den med med? - evt en med nogen penge og investere i det? - Jeg har alle idér i hovedet, og kender billige kontakter til og få hjemmeside op og stå.

 Hilsen Simon Mørch.

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Altså en hjemmesid for "freaks" af sådanne spil?

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal tjene penge, der hvor folk er som du kalder dem "freaks" - Ja.

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 Aha... Freaks skulle bare bruges til dette input;

At der helt sikkert er et marked for at du kan give gode og nyttige informationer som man kan bruge til sit spil. Tendenser viser jo at flere og flere unge spiller sådanne spil, og ja, har engang været ude for at jeg til noget famile fest, blevet hevet med ind til en mindre fætter for at netop at se sådan en side...

 Så jo hvis du bare alliere dig med sådanne folk som har forstand på det, så skal det helt klart nok lykkes for dig at få sådan en side op og kører med succes!

Du skal nok bare efter min mening få lavet en monster fedt design, og så ellers bare proppe det med en menü Smile Og jah, så kan du ellers bare smide en slags Webshop ind og så wupti, så ruller der snydekoder ud i massevis og din konto siger snart max Big Smile

 Så jo efter min mening så kan du roligt smække sådan en side op, når bare du holder dine udgifter nede og dermed kommer ud med et overskud.

Held og Lykke! Smile

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

tidtilforandring:
Du skal nok bare efter min mening få lavet en monster fedt design, og så ellers bare proppe det med en menü Smile Og jah, så kan du ellers bare smide en slags Webshop ind og så wupti, så ruller der snydekoder ud i massevis og din konto siger snart max Big Smile

Så vidt jeg har forstået er det ikke så meget snydekoder (dem er der også sider af i hopetal), men mere ingame hjælp.

Eller hvordan? Hvad er det folk skal gøre for at blive betalt i et spil?

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg en side ligesom pointshop.dk - bare med folk bliver betalt med ingame items.

Men da det er ulovligt og købe disse ting, er det en lidt mærkelig opgave.

Spurgte en programør, de skal have 25.000 kroner for det, så jeg mangler en person og lave siden med :)

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg søger en, og lave hjemmesiden med, som har 25.000 - 30.000 kroner og investere i det.

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hvis det var ulovligt ville jeg alt andet end anbefale det.

Det skulle jeg dog ikke mene det er, men det strider imod den typiske EULA, som vist intet har at skulle sige i Danmark. I værste fald kan din konto vel blive slettet og du blive udelukket adgang til spillet. Tvivler dog på at det er helt sjovt at få et af de store selskaber på nakken.

Derudover sidder der vel også så mange kinesere, og laver det samme nummer med at sælge penge og items, bare til meget billige penge, så det kunne godt blive svært at konkurrere med.

Jeg ved det ikke helt selv. Spiller typisk ikke computer, men der er da lidt at undersøge Smile

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide - giv fuld spade. Big Smile

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

K. T. Glasdam:

 Hvis det var ulovligt ville jeg alt andet end anbefale det.

Det skulle jeg dog ikke mene det er, men det strider imod den typiske EULA, som vist intet har at skulle sige i Danmark. I værste fald kan din konto vel blive slettet og du blive udelukket adgang til spillet. Tvivler dog på at det er helt sjovt at få et af de store selskaber på nakken.

Derudover sidder der vel også så mange kinesere, og laver det samme nummer med at sælge penge og items, bare til meget billige penge, så det kunne godt blive svært at konkurrere med.

Jeg ved det ikke helt selv. Spiller typisk ikke computer, men der er da lidt at undersøge Smile

 Det er meningen og købe gold af kinesere, og derefter gi ud, evt lave special aftaler med dem. - Men nej det er IKKE sjovt og have de store firmaer på nakken, men så skulle man måske bare sælge playtime, såkaldt spille tid til de forskellige spil, det vel lovligt, ligesom butikkerne sælger?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)