Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikea skaberen ville starte et salg af grillkyllinger....

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Lotte; Det at drive en pølsevogn/ landevejscafeteria ser faktisk ud til at være en ganske god forrretning, men det afhænger dog af at man ligge et et godt sted

Alle; Jeg har endnu ikke set nogle af disse butikker med pølsevogne eller cafe'er foran deres butik...

 

Desuden, så koster eb hotdog da ikke 25, medmindre man er øst for Jylland Big Smile

Så hermed lukket for LotteA´s skyld Big Smile

God Weekend!

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Umiddelbart så synes jeg da ikke at det er noget at lukke noget som spirer til at kunne være en god ide.

tilbage til en situation med Benjamin Franklin som sammen med en menneskemængde står kigger på en luftballon flyve for første gang.Ham soim står ved siden af Ben Franklin siger så " den duer ikke til noget, det vil ingen have glæde af"  -  Så siger franklin til ham "Hvad nytte har et nyfødt barn" -

Så jeg vil faktisk opfordre de som synes at dette er en god ide, og som har tiden - GO FOR IT - se da om ikke de kan lade sig gøre og etablere en kæde/osv hos alle de byggemarkeder.

Colonel Sanders gik til over 1000 Restauranter med sin opskrift på sin kyllinge friture og fik over 1000 nej'er inden han  startede selv.

Og som min gamle lærer Barry Mapp altid sagde "every spark spakrs a new"......:-)

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)