Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkring skat og lovlighed.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle fra amino!

Jeg fik en idé om at lave en hjemmeside omkring børn og børnepasning osv, nok om det, jeg nåede kun og bestille 2 domæner til hjemmesiden. 2 der ikke har meget med hinadnen og gøre. Jeg købte ingen webhoteler og betale 178 kroner,-

 Nu er der en mand der har kontaktet mig og vil give 300.000 kroner for begge domæner ved en hurtig handel. - Er det lovllig? - skal der betales skat? osv, måske skulle jeg snakke med en advokat, når vi snakker så stror penge, men jeg ved ikke hvor seriøs min køber er endnu, hvad skal jeg gøre?

Mvh. Simon Mørch! =)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du har en vare som kan sælges. Prisen er underordnet. Du får en indtægt som der naturligvis skal svares skat af... Det er alt sammen fuldt ud lovligt, men se nu at komme videre hurtigst muligt inden han fortryder; SE AT FÅ SOLGT SKIDTET!!! Big Smile

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke så gammel, og min mor tror ikke på det, selvom jeg flere gange har vist hende hvad jeg kan, små beløb som 1000 - 2000 kroner ind på kontoen, men det her er helt andre beløb, og jeg synes ikke jeg fik et svar? skal jeg gi 50% af det til skat eller hvordan kører det?

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal beskattes lige som din anden almindeligt indkomst, man kan derfor ikke sætte det ind i en boks og sige det er det du skal betale. Det skal tages i betragtning sammen med den anden indkomst du har, og så ud fra en helhed skal du så kigge på den årlige skattesats. Og ja det bliver i hvert fald 50%, bliver også topskat så fremt dit lønniveau er på den højde.

 

Vil dog lige sige, at uden at kende sagens omstændigheder, så kunne det nemt lyde som et scam.

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske et scam? - ja, men hvorfor bruger han så tid på og skrive det forstår ikke..

 Men jeg er under 18 år, og tjener ikke ret meget, skal det ind over mine forældres konto så eller? 50% er meget, hvorfor bor jeg os i Danmark! og så er vores skoler så dårlige....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Typisk scam for sådan noget her vil være at han sender en dækningslæs check (stavehat), eller han "kommer til" at overføre for meget og så skal du overføre noget til hans syge moster osv... Og så har han rippet din konto...   

 Du kan evt. lige ligge de mails du har fået af ham herind, så kan vi lige kigge på det?

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du gør mig helt bange, men ingen mail, han bød i en tråd jeg lagde her inde :)

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Malte Hvid:

Typisk scam for sådan noget her vil være at han sender en dækningslæs check (stavehat), eller han "kommer til" at overføre for meget og så skal du overføre noget til hans syge moster osv... Og så har han rippet din konto...   

 Du kan evt. lige ligge de mails du har fået af ham herind, så kan vi lige kigge på det?

 

Du ser vist for mange krimifilm :)

Men tråden det drejer sig om er denne: http://www.amino.dk/forums/t/39154.aspx

Jeg vil gerne starte med at henvise til http://en.wikipedia.org/wiki/Sarcasm - som åbenbart er et fuldstændig ukendt begreb. Der er INGEN mennesker som kan tage den tråd seriøst. "Hej - jeg har købt to domæner som jeg ikke skulle bruge alligevel og nu vil jeg sælge dem, men jeg vil ikke fortælle hvad de hedder, kun at jeg selv synes de er gode.........." - what the fuck?

Dog kom jeg til at grine så meget over denne her tråd at jeg spyttede en halv kop kaffe udover mit bord - så lad os bare "call it even" :) 

 

 

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var lidt dumt og lave den anden tråd, det ved jeg, men den kritik du giver, synes jeg ikke du behøves...

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det er useriøs bud du gav eller?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)