Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkring skat og lovlighed.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Læs lige hvad det er du selv skriver, og tænk på hvad budet er...

 

Du har 2 domæner til salg, men vil ikke engang oplyse navnene - hvor mange seriøse bud tror du selv du kan trække i land på den konto?

Hvis du havde opgivet navnene, og der var startet budkrig, var de nok ikke startet på et 6-cifret beløb, men nok nærmere - jeg giver dig 500 kroner for dem...

Hvorfor byde en million, når du kan starte med at byde 500? 


Jeg ved godt at man læser om folk der er blevet rige, fordi de for 10 år siden registrerede pizza.com - but please...get a grip!

 

PS: Hvis du rent faktisk havde tjent 300.000 var pengene blevet beskattet som almindelig indkomst, uanset din alder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jj_dk:

Malte Hvid:

Typisk scam for sådan noget her vil være at han sender en dækningslæs check (stavehat), eller han "kommer til" at overføre for meget og så skal du overføre noget til hans syge moster osv... Og så har han rippet din konto...   

 Du kan evt. lige ligge de mails du har fået af ham herind, så kan vi lige kigge på det?

 

Du ser vist for mange krimifilm :)

Men tråden det drejer sig om er denne: http://www.amino.dk/forums/t/39154.aspx

Jeg vil gerne starte med at henvise til http://en.wikipedia.org/wiki/Sarcasm - som åbenbart er et fuldstændig ukendt begreb. Der er INGEN mennesker som kan tage den tråd seriøst. "Hej - jeg har købt to domæner som jeg ikke skulle bruge alligevel og nu vil jeg sælge dem, men jeg vil ikke fortælle hvad de hedder, kun at jeg selv synes de er gode.........." - what the fuck?

Dog kom jeg til at grine så meget over denne her tråd at jeg spyttede en halv kop kaffe udover mit bord - så lad os bare "call it even" :) 

 

 

 

 

Nej, jeg har fået sygt mange scam mails ! Men jeg havde vist lige overset den anden tråd, og vil i den forbindelse også henvise til dit link... 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)