Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online TV må man det?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen der kender reglerne for online TV? Må man starte en hjemmeside og så vise alle tv stationer uden tilladelser?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe hvad tror du selv?

 

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du set hvor mange der efterhånden er der sender online? Troer du at de har tilladelser?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det må du ikke.

Det er en krænkelse af de respektive stationers ophavsret.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Ronnikc:

Hehe hvad tror du selv?



Den slags svar gavner ingen, tvært i mod kan det skræmme folk fra at stille spørgsmål herinde hvis de bliver mødt med den slags. Hvis vedkommende selv havde kendt svaret, ville han vel ikke have stillet spørgsmålet.

Jeg er i øvrigt enig med Anders, den går ikke :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

> Har du set hvor mange der efterhånden er der sender online? Troer du at de har tilladelser?

Det er generelt meget farligt at vurdere hvad man må og ikke må ud fra hvad andre gør - særligt på Nettet, hvor du ikke nødvendigvis kan vide under hvilken lovgivning de opererer.

Der findes fortsat lande i verden som ingen ophavsretslov har. Hvis det er folk og websites fra disse lande du snakker om, er det ikke sikkert det er ulovligt der - men det er det uden tvivl her, i Danmark, og de fleste andre civiliserede lande.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig må du ikke streamme alle tv kanaler online uden tilladelse. (Hvis du måtte det så var det nok 1 million tv stationer på nettet allerede inden du fik tanken).

Det handler ikke om holdninger - så der er ikke noget man kan være uenig eller enig i - det er simpel fakta..

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt relateret til TV-hovederne, så tilbyder programmet Zattoo streaming af online TV (DR1, DR2, TV2 og andre) gratis via et program. Det er da vel super smart, tjek: http://zattoo.com.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

svarer måske for sent men, jeg vil mene ja men ikke gratis og så lave en aftale med dem med de store pakker og distruberer tilladelser her i DK

Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have den helt store bog fremme om hvad man må og ikke må, så tror jeg fuldt og fast på at hvis du vil starte en virksomhed med onlineTV, vil det være en stor glæde for mange danskere i udlandet.
Jeg personligt ville mene at du skal tage kontakt til hver eneste kanal du vil streame fra, og sammensætte en kontrakt om DRM, eller hvad rettighederne nu kaldes, og så sætte pakker sammen så folk evt. selv kan vælge og vrage og så tage penge for projektet. Jeg ville mene at det jeg skriver er fuldt ud lovligt da du har haft kontakt til kanalerne, og skrevet dig frem til en fornuftig ordning, og derefter distrubuere dem, for hvordan ville Telia, TDC, og alle andre udbydere kunne lave lokale beboerTV i deres antenneforening? - eller for den sags skyld tdc's kabeltv. ALT kan købes, for den rette pris! (:

Held og lykke med projektet, og lad høre fra dig hvis du har noget på hjertet!

 

- Kallesen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)