Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domæne?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Av, så er jeg da blevet snydt. Jeg har brugt speednames til registreringen, og det kostede 75 EUR = 561 kr. + moms

Hvordan kan der være så stor prisforskel?


/Leif

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-11-2006 10:40:09 Forfatter: Leif Av, så er jeg da blevet snydt. Jeg har brugt speednames til registreringen, og det kostede 75 EUR = 561 kr. + moms

Hvordan kan der være så stor prisforskel?


/Leif



Speednames er bare dyrere. Det er med domæner som med alle andre produkter - nogen forhandlere er bare dyrere end andre.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Speednames er bare dyrere. Det er med domæner som med alle andre produkter - nogen forhandlere er bare dyrere end andre.

Man får som udgangspunkt også mere end man typisk vil få andre steder, se evt. følgende tråd om Speednames:
 - Speednames

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det upassende at sige man synes B-one.dk er noget lort.

Året efter man registrerede sig får man en regning for det kommende år.
Regningen kommer naturligvis 3 uger før, og det er så også i orden.
Af logiske årsager, er det så her man kommer i tanke om, at man ikke har behov for at forny.
Men hvad er fristen for opsigelse?... 4 uger.

Hov, hvad er det på min ankel?.. er der nogen der har noget værktøj mod kæder og store kugler?


Ved ik om andre domæne/webhotel-udbydere gør på samme vis. Far er bare skuffet, over at besidde retten til samt at have betalt for et domæne i 1 år og 3 uger.. som jeg HAR besluttet mig for ikke at bruge.

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil så absolut anbefale gratisDNS.

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg kan se at der er ved at være styr på div leverandører

 

så jeg vil bare komme med nogle generelle betragtninger set fra en net-ukyndig persons side...djævlens advokat

 

tænk grundigt over hvad det er du vil med net-firma?.......for mange betyder det tryghed at firmanavnet slutter på .dk.....det kan være forskellen på salg og ikke...rigtig mange vil stadig ikke handle på udenlandske sites pga. købelov garanti osv

men er planen at være grænseoverskridende er sagen måske anderledes...eller tror du på at virksomheden en dag skal sælges til molioner..det kan også være en måde at markedsføre sig på.... .com ser stort ud!

 

nok at tænke over..god fornøjelse

 

jan kristensen, nordisk-handelshus

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)