Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler kunder

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har for et par måneder startet min eget firma. Jeg har et fuldtids job ved siden af så jeg er ikke presset på nogen måder, men da det er planen at jeg mere og mere vil satse på mit eget, ser jeg jo helst at det går frmad...

Jeg importerer div. paller og sælger dem her i Danmark.

Kunden bestemmer selv størrelsen, tykkelsen ovs.

Jeg mangler derfor et par gode råd om hvordan jeg skaffer nogle kunder- jeg har meget svært ved at kunne ringe rundt til firmaer pga mit fuldtids job. Har tænkt lidt på om jeg (må/kan) tillade mig at sende mails rundt... Ved ikke engang om det er lovligt!!

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh Mikkel. 

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at sende os en mail med hvad du kan tilbyde. vi bruger 1/1 paller - 1/2 paller - 1/4 paller. - har du nogle billige box løsninger - kan det også være interessant.

Info@plantetorvet.dk  

 

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside bmf-trading.dk

Du er meget velkommen til at kigge lidt på den, hvis du vil have mig til at lave et tilbud skal jeg bruge følgende:

længde- bredde- tykkelse og antal.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Streamhub.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 Råd som der formentlig oftest bliver givet generelt er at du må synliggøre dig, den havde du nok regnet ud. Men du må finde ud af hvor din målgruppe færdes og være hvor netop DE er. 

Kunderne kommer jo ikke af sig selv, så det handler vel om at få banket noget markedsføring op eller skaffe noget PR. Derudover ville jeg personligt aflure mine konkurrenter og forsøge at forbedre mig i forhold til dem. Det skal sikre at du bibeholder dine kunder samt skaffer god omtale. 

Hvis du skriver en mail, så tænk ud af boksen, vær lidt ud over det sædvanlige så folk husker BMF-Trading og din mail ikke ender i skraldespanden efter 10 sek.

 

Elbæk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke sende reklamemails ud til kunder, som ikke har aktivt har godkendt dette. Ellers er det spam. Du må godt sende dem et fysisk salgsbrev, så en mulighed kunne være at maile et par mulige kunder, og spørge om de havde interesse i at få et salgsbrev fra dig. (samt hvem det så skulle sendes til).

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak skal du have tranberg, det tror jeg er en rigtig god idé.

Jeg ved hvor min målgruppe er-(det er faktisk alle der bruger paller!) Men for mig er det tiden der er det helt store problem, så derfor kunne jeg lave noget opsøgende arbejde i weekenderne/efter arbejde og så sende breve/mails ud derefter. Så må jeg se om det bærer frugt.

Tak for svarene- det er super...

 

Mikkel

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tranberg:

Du må ikke sende reklamemails ud til kunder, som ikke har aktivt har godkendt dette. Ellers er det spam. Du må godt sende dem et fysisk salgsbrev, så en mulighed kunne være at maile et par mulige kunder, og spørge om de havde interesse i at få et salgsbrev fra dig. (samt hvem det så skulle sendes til).

Nu vi er ved emnet salgsbreve tillader jeg mig lige at komme anmassende :)

Jeg står i samme situation som mikkel, men havde netop tænkt mig at udsende salgsbreve, da jeg ikke er dygtig nok til at presse det ned i en telefonsamtale, hvorfor de skal vælge min løsning.

Men du foreslår at man tager kontakt til dem pr. email først? Inden man sender sit salgsbrev. Ville lige forhøre mig inden jeg dummer mig. Starten er virkelig vigtigt for mig, da jeg gerne vil have en lokal kundebase her i nibe til at starte med.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Plantetorvet.dk:

Hej

Prøv at sende os en mail med hvad du kan tilbyde. vi bruger 1/1 paller - 1/2 paller - 1/4 paller. - har du nogle billige box løsninger - kan det også være interessant.

Info@plantetorvet.dk  

 

 Det vil da være en rigtigt dårlig ide, da det er ulovligt iht. markedføringloven og straffes med ret så store bøder.

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Det vil da være en rigtigt dårlig ide, da det er ulovligt iht. markedføringloven og straffes med ret så store bøder.

Det forstår jeg ikke! Har du ikke citeret den forkerte?

Hvis man er blevet opfordret til at sende et tilbud (som i citatet), er der vel ikke noget galt i at gøre det?

Kasper

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Rahbek Pedersen:

Ravn:
Det vil da være en rigtigt dårlig ide, da det er ulovligt iht. markedføringloven og straffes med ret så store bøder.

Det forstår jeg ikke! Har du ikke citeret den forkerte?

Hvis man er blevet opfordret til at sende et tilbud (som i citatet), er der vel ikke noget galt i at gøre det?

Kasper

Hej kasper

Så vidt jeg kan se har jeg ikke citeret den forkerte. Hvor står der noget om at man er blevet opfordret til at sende et tilbud?

 Mvh

Ravn

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)