Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

løn til mine første ansatte

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge 2 mand i mit firma, men nu kommer problemet med skat osv. så har lige en række spørgsmål.

Hvilke forsikring er det lovpligtig jeg har ?

Hvordan indberettes skatten af deres løn og hvor kan jeg finde mere om dette emne ?

Jeg regner med at investere i et regnskabs program ala dette (http://www.summarum.dk/) der står at dette kan klare en del af det med at bøgføre af løn osv. er dette rigtig antaget ?

Jeg lejer mine ansatte ud til ombygning af sporskifte bla. skal jeg ha noget ekstra forsikring som dækker noget de kan ødelægge ?

 

 

Så lige et spørgsmål som ikke er i samme kategori:
Hvis jeg nu leaser en bil gennem mit firma men også vil bruge denne privat hvordan gøres dette ?
regner med at kontakte en revisor omkring dette, men vil da gerne ha lidt input inden jeg snakker med denne.

 

 

Rasmus Svensson 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lovpligtigt arbejdsskadeforsikring og en form for enterpriseforsikring, der dækker ansvarsskader.

Du skal enten bruge et lønprogram eller indberette løn manuelt, det kan Summa så vidt jeg ved ikke, men du kan eksempelvis bruge Danløn, der spiller 100 % og kun koster 15 kr/lønseddel

Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Midtgaard Group Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Rasmus..

 Jeg bruger et lønsystem der hedder Danløn .. Der skriver jeg bare deres oplysninger ind ( cpr., skatteoplysninger, adresse, navn mm. ) og så hvor mange timer de har haft, og hvad deres timeløn er eller hvis de er funktionær så hvor mange penge de skal have.. systemet sørger for alt. trække skatten, alle de bidrag osv. så skal du bar printe lønsedlen ud.. :) og det koster 15,- inkl. moms pr. medarbejder. så det ER billigt.

 www.danlon.dk

 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Danløn spiller 100 %. Lidt arbejde i starten, men så kører det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)