Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad ønskes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle, I repræsenterer alle folk fra flere segmenter, så som brugere, iværksættere og personer med generelle ideer og interesser til business. Jeg vil høre Jer en gang: jeg kender til flere virksomheder som sælger webshops, hjemmesider og søgeoptimering. Og har derfor to spørgsmål jeg ønsker besvaret. 1: hvilken udbyder anbefaler du/I på det nuværende marked, uanset om jeg er repræsentere en stor eller mindre virksomhed, hvis jeg ønsker henholdsvis webshop, hjemmeside og optimering? Hernæst hvem anbefaler I ikke, og hvorfor? 2: Hvis I skulle have enten webshop eller hjemmeside, hvad vægter i så højest- a) prisen b) brugervenlighed c)design d)service mm. 3: Hvad bør en ny virksomhed (sam sælger webshops, hjemmesider, optimering og mindre webbaserede reklamematerialer) fokusere på. Hvad er fremtidens ønsker fra virksomheder som ønsker sig selv repræsenteret på nettet? Jeg ved disse spørgsmål er brede og lange, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre Jeres mening (alle Jer som føler for at svare ærligt).
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

beklager stavefejl, og at jeg skriver 3 spørgsmål men ønsker 2 besvaret.... den gik alt for hurtigt:0) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)