Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP MED AT FINDE EN IDE!!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

 Jeg er 16 år og vil gerne være iværksætter.

Jeg vil gerne begynde at tjene penge på mit eget firma men ved ikke hvad jeg vil lave jeg havde før hen lavet et indlæg der fik jeg at vide at jeg bare skulle lave det jeg kunne lide men ved ikke hvad det skal være jeg har rigtig mange ideer men tror ikke de er gode nok eller så er de for dyre at komme igang med. Så giv mig nogle ideer som jeg kan bruge til at komme videre med!!  :)

Hvis du skriver:   Gør det du bedst kan lide så lad være med at skrive for ved ikk hvad det kan være.!!

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej denniis.

At springe ud som iværksætter er en herlig ting - men det skal ikke være for enhver pris! Pas på med at kaste dig ud i noget ikke gennemtænkt, fordi du drømmer om at blive iværksætter her og nu. Det tager typisk masser af tid og koster knaster i hvert fald, hvis du skal have succes. Og det er jo meningen Wink

Når folk skriver, at du skal tage udgangspunkt i det du kan lide eller interesserer dig, så er det jo fordi, at du gerne skulle kunne arbejde eller tilbyde tjenester indenfor et område, du faktisk ved noget om. Ligeledes er det i mine øjne et succeskriterie, at man kan lide sit arbejde. Ellers er det svært at holde motivationen oppe og udføre et godt stykke arbejde.

Så det jeg vil sige er: Tag den med ro og vent på, at den rigtige idé kommer til dig. Du er 16 år og har masser af tid. Du kan for eksempel observere de steder, du færdes til daglig. Er der nogen ting, som kunne laves om, ikke fungerer eller som du bare synes kunne gøres langt bedre? Så finder du måske grundlaget for en god idé.

En anden ting du kan gøre er at læse tråde her på Amino eller biografier om erhvervsfolk, som måske kan inspirere dig.

God jagt med at finde den gode idé Smile 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er 100 % enig med Lingu.

Jeg kan bl.a. anbefale Martin Thorborgs bog: Iværksætter til jeg dør.

Den fortæller lidt omkring hans fortid, og indeholder en masse gyldne råd - både fra Martin selv, men så sandelig også fra Amino-brugerne, hvilket alt i alt er super inspirerende læsning for en ny iværksætter.

Brug "ventetiden" på at blive så godt klædt på som muligt, det betaler sig.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb en gammel camping vogn indret med grills og så tag rundt til de store begivenheder i landet og sælg grillede pølser og andet.

Køb en gammel båd, indret den med frysere og køleskabe og find en godt besøgt strand herhjemme og sælg IS, vand og lækker frugt. Melon, pærer, æbler, kokosnødder og den slags. Lav lidt sjov med en landgangs seranade som i pirates of the caribean. Black Pearl temaet

Køb en christiania bike eller en trækvogn og sælg frugt ved stranden.

/Jesper

 

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Jeg kan godt følge jer. Men der har været nogle ting jeg ville gøre men er bare ikke sikker på om det vil køre. så derfor hvis jeg kunne få nogle ideer kunne jeg eks. prøve at finde ud af om det var noget for mig. Og det der med at sælge is og grillede pølser er ikke noget for mig ':)

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Den nemmeste måde at komme igang på, er ved at lave en webshop.

 

find et eller andet som er interresant og som du kan se penge i at sælge og sælg det så via nettet (gennem en webshop), dog er det aldrig noget du kan blive rig af, men du efterlyser en billig måde at komme igang på. Og der vil jeg sige at en webshop er en billig og meget let måde at starte op selv...

 

//Niclas

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay. Men jeg ved ikke pt. hvad jeg vil sælge!! Eks. tøj dem er der jo så mange af jeg vil helst have noget som der findes på marked men som der ikke er ufattelige mange af!! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sælge chokolade over nettet.

Og her mener jeg ikke alm. "slik-chokolade", men det mere sunde chokolade med høje kakaoprocenter. Det bliver der gjort en del af i bl.a. tyskland, hvor man kan købe de fineste chokolader, men ikke så meget i dk. Så kan du reklamere med det som "sund chokolade":-) Det kunne der være penge i. men det er hårdt arbejde.

Bare en idé...

 

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Så vent med at sætte noget i værk!!!

Den dag du selv får en god idé, og brænder for at realisere den, så er du klar til at blive iværksætter.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)