Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reuter nyheder og andre børs relaterede nyheder.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gerne vil poste nogle finans relaterede nyheder om nogle selskaber der har relevans for mit site, har en liste på 20-30 selskaber.

Men hvordan er det med reglerne? Jeg finder nyhederne inde på Yahoo, og disse kommer som regel fra Reuters og lignende. Umiddelbart tænker jeg at man ikke må poste dem uden et form for abonnement. Ved I hvordan det forholder sig? 

Dog forestiller jeg mig at det er dyrt med en tilladelse til at poste Reuters nyheder, er der noget smart man kan gøre? Jeg vil rigtig gerne have disse nyheder på min side, og vil sikre mig at jeg holder mig indenfor lovens rammer. Derfor har jeg selvfølgelig ikke posted nogen endnu.

 Hilsen

Michael

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det kommer selvfølgelig an på, hvordan du vil gøre det. Men det ser ikke ud til, at Reuters er så tunge at danse med. De tilbyde i hvert fald RSS-feeds du kan indsætte på din hjemmeside gratis (http://www.reuters.com/tools/rss), så længe det ikke er til kommercielt brug.

Hvis det er til kommercielt brug, ville jeg nok prøve at tage kontakt til dem. Men så kommer du formentligt til at betale for det.

Kasper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)