Jeg har nogle kvaler ved at skulle lave en jobtiltel på følgende jobfunktioner, hvor det er én person som laver det hele: Personen styrer en del af økonomien, er logistikansvarlig, ansvarlig for samarbejde med ny tysk leverandør, IT-ansvarlig, marketingansvarlig, og samtidig er det ifølge planen ham som skal være en form for chef/stedfortræder når direktøren er på ferie og deslignende. Direktøren har selv foreslået souschef, men dette er vel nærmere en titel som man har i et varehus eller i en institution? Hvad er den "direkte" oversættelse af dette til en "normal" titel i en virksomhed? Jeg mener at det for meget at kalde personen vicedirektør eller lignende. Det bør nævnes at virksomheden er lille og ung, med kun 4 personer i adminstrationen, hvoraf én er sekretær, én sælger og én direktør. Så mangler vi bare jobtitlen på den sidste person. |
Hej Lasse.
Kommer ret tæt på en beskrivelse af mine jobfunktioner.
Er ansat som: Administrations- og økonomiansvarlig (Adm. & Øk. Ansvarlig)
Søs