Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Så har jeg endelig fået min hjemmeside på benene.
Er selv godt tilfreds med bla. det grafiske udtryk.
Men men.... Man har det jo med at stirre sig blind. Og så er det godt med friske nye ekspert øjne på sagen! Ergo, er der nogen der har nogle kommentarer - gode og dårlige, så må I meget gerne melde tilbage.
 
Siden hedder www.cphstyling.dk
 
Med venlig hilsen
Charlotte
 
 
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke lige kigget så meget på det endnu, men centreret tekst og manglende rammer er mine to først indtryk.

Få styr på teksten ....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden er ikke FireFox venlig...
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,
Lyder som et spændende koncept , selvom jeg opfatter mig selv som udenfor målgruppen...

Jeg har ikke nærstuderet sitet, men mine første indtryk/konstruktiv kritik er:

- For meget/uoversjuelig tekst på forsiden
- Manglende struktur i menuen - måske kan du samle begge før/nu historierne (iøvrigt godt med referencer) og så lave et
  menupunkt der hedder "før og efter"
- For mørke farver til min smag .... men nu er jeg jo heller ikke kundepotentisle
 
Anyway - held og lykke
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/18/2006 7:10:40 PM
Forfatter: Ken Krejlgaard Poulsen
Siden er ikke FireFox venlig...



For at udbygge lidt, så vil det sige at den "klapper sammen" i højden når man ser siden i firefox. Dvs. at din footer klipper midt igennem tekst og billeder hvis de er længere end billedet ude til venstre.

Desuden:

koncept: fedt. Noget der kunne være sjovt at give gavekort til... medmindre det bliver modtaget forkert (Siger du mit tøj er grimt?!?!?)

farver: Jeg synes siden er meget sort. (sjovt nok) Sort baggrund + hvid tekst = dårlig læsbarhed.

Indholdet: Det er synd at før/efter billederne ikke er af bedre kvalitet. Jeg kan sagtens se forbedringen, men jeg vil sige WOOOW for at det rigtig virker. Hvad skal du bruge gæstebogen til? Jeg synes gæstebøger hører til på private hjemmesider og f.eks. band-websites, hvor der er en decideret tilhænger skare.

prisen: Wow... der røg idéen om et gavekort for mig . Er der sammenhæng mellem dine cases (unge studerende) og dem der har råd til at give 800kr for et garderobe tjek?

og som cygnet siger... styr på teksten.
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
... og så tror jeg forresten også snart der kommer en søgemaskine ekspert forbi med et par gode råd. Hvis jeg var google ville jeg i hvert fald ikke bryde mig om alt det javascript....
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en del stavefejl og kommafejl i teksten.

Centreret tekst virker ikke så godt (min personlig mening)
Betinna og Julie skal nok være en undermenu til f.eks. "Forandring fryder". Ellers virker de to piger som taget ud af den blå luft ... uden sammenhæng. Det vil desuden være en fordel, hvis du på et senere tidspunk vil præsentere andre personer på siden, som fik hjælp fra dig.
 
Held og lykke
gazela.dk 40820055
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Flot og enkelt side, det må du have :)
 
Men vil dog også påpege at centreret tekst ikke altid er lykken. Jeg er dog i tvivl mht. rammer som ''cygnet'' anbefaler. Jeg ville mene at du skal prøve at sætte det op med teskt i venstre side, jeg vil tro at det vil give det overblik som der mangler uden du nødvendigvis behøver at lave rammer.
 
Men flot side :)
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Kan se du bruger samme cms system som jeg gør - det er desværre et skodsystem seo-mæssigt. men det er der nok nogle af eksperterne der vil kommentere på.
Som nævnt af andre er siden ikke særlig læsevenlig både pga. centreringen af teksten og den sorte baggrund - jeg kan godt forstå du har valgt den for det er en flot sammensætning, men ikke så god i web-sammenhæng.
Konceptet synes jeg godt om, men hvad med også at lave et samarbejde med en kosmetolog og en frisør så I kan "komme hele vejen rundt". Og er det ikke også for mænd? Jeg kender i hvert fald adskillige der kunne bruge din hjælp - AKUT... Det kunne du også slå på.
Jeg tror prisen vil afholde rigtig mange fra at springe ud i det. Du skal nok argumentere lidt for hvorfor det skal koste 800,- at få gennemgået sin garderobe, og det skal være i form af, hvad din kunde får ud af det. Besparelser i længden da man ikke laver så mange fejlkøb eller noget i den stil.
Og så i øvrigt velkommen til Amino - det venligste bedste forum på nettet.
 
mvh
Helle
 
 
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er en lækker hjemmeside. Jeg har dog samme kommentarer som mange af de andre: Den ser forkert ud i Firefox, og teksten bør ikke være centreret (jeg synes dog ikke det generer voldsomt). Julie og Bettina troede jeg var to ansatte i firmaet indtil jeg fik klikket på navnene, så der bør nok være en mere sigende overskrift.

Jeg har skyndt mig at tilmelde mig dit nyhedsbrev, for jeg er så absolut en del af din målgruppe. Er håååbløs til det med tøj! Synes 800 kr. er en okay pris hvis det er for 2 timer, men for meget for 1 time.

Anja
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)