Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere eller kunder søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er en elektronikudviklingsvirksomhed som har eksisteret i næsten 2 år. Vi udvikler elektronik for folk som lige står og mangler et eller andet. Vi står selv for at udvikle og designe print, få produkterne kørt i produktion og testet.
 
Det vi er interesseret i er eventuelle samarbejdspartnere som går med en ide, men ikke lige ved hvem de skal kontakte for at få det udviklet.  Eller skulle der være nogle herinde som ikke er interesseret i samarbejde, men bare at få udviklet produkter står vi også gerne til rådighed. Håber dette giver et  lille pust til dem som skulle gå med nogle ideer. Alt kan lade sig gøre
 
Smid en mail på dp@electrologic.dk så snakker vi om ideerne
 
Håber at høre fra jer..
 
Electro Logic
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

først og fremmest velkommen til amino. Det ser godt ud med Electro Logic, har ikke lige nogle idéer nu - man skal nok huske på jer, hvis noget skulle poppe op :-)

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står da lige og mangler en mp3 player til indbygning i et cd display hvorved jeg vil have en "top 30 lyttepost". Nogle gode idéer til hvordan noget sådant kan laves for få hundrede kr/stk.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis/EL,

I er godt nok gode til at holde jeres ydelser hemmelige på jeres website! Jeg kan overhovedet ikke se hvad i kan, og de PDF-dokument links der er på siden virker ikke. Ikke den bedste start man får som potentiel kunde der har forvildet sig ind på jeres site...
 
Kom ud af busken, og blær jer på jeres website!
 
mvh Carsten
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej..

Er ikke helt med på hvordan du mener med en TOP30 lyttepost.. Kan du ikke beskrive lidr nærmere hvad det er du ønsker..??
 
Ved godt vores hjemmeside ikke lige er helt up to date.. Men vi har ikke gjort noget ved den i lang tid. Det var bare en som blev lavet som forsøg en gang og ikke en vi bruger til noget specielt.. Men vi har da også planer om at den skal laves ordentlig når vi engang får noget bedre tid.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/19/2006 7:23:35 AM Forfatter: Electro Logic
 
Ved godt vores hjemmeside ikke lige er helt up to date.. Men vi har ikke gjort noget ved den i lang tid. Det var bare en som blev lavet som forsøg en gang og ikke en vi bruger til noget specielt.. Men vi har da også planer om at den skal laves ordentlig når vi engang får noget bedre tid.
 
 
Nu vil jeg tillade mig at være fræk: Hvis ikke i har tid, hvorfor søger i så nye kunder eller partnere med gode ideer?
 
Nu er det rent faktisk sådan at jeg fra tid til anden hjælper andre med elektronikprojekter (kun rådgivning), og kunne sådan set godt være en potentiel kunde-formidler. Men jeres website skræmmer mig væk! Det virker for vi-sidder-i-min-kælder-agtigt.
 
mvh Carsten
 
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay.. Jamen kritik er jo altid godt. Kunne være vi så lige skulle få kigget lidt på den hjemmeside. Kunne da godt være vi kunne lave et lille samarbejde en gang da. Hvis du kunne rådgive og vi kunne udvikle
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt skal der ikke så meget til at tilfredsstille mig mht. websites. Men jeg vil meget gerne have en liste over kompetencer som ligger i virksomheden. Dvs. hvilke teknologier i behersker.

Du kan evt. få lidt inspiration på www.doredevelopment.dk - klik på Kompetencer-Konsulenter-Læs mere
 
Du kan jo også bare liste de kompetencer i har i fællesskab. Og så er det altid en god ide at have adresse (fysisk) og telefonnummer på websitet - ikke kun mailadresser.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. Tak for kritikken. Det er altid skønt at høre hvad man kan gøre bedre

Det vil vi da lige få kigget lidt på..
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der slet ikke nogen som lige står og mangler et eller andet??
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)