Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny markedsførings idé?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

 Jeg er igang med et projekt, som mange nok ved, et projekt til og hjælpe overvægtige børn eller folk der vil leveen sund livsstil. Det bliver en opskrift side, nem og enkel og gå til, på top profesionelt niveau. - Jeg er meget ung, og har en masse spørgsmål! og håber i har tid til og svare på nogen af dem.

Jeg søger en ny smart markhedsføring til og ramme aldersgruppen 15 - 65 år kvinder, man kunne jo godt, lave en biograf, avis eller tv reklamme og bruge en masse penge, eller give penge for det, som nogen sider, giver deres medlemmer 5kroner pr opskrift, og så gør man det og finder ud af man skal have tjent 200 kroner før man får dem udbetalt eller sådan noget, men jeg søger noget helt nyt! Og min erfaring er første råd er: Aldrig snyd dine medlemmer.

Så kunne man gå over til gratis markhedsføring, som jeg vil sige næsten er bedre, fordi der rammer på deres øjeblikke, hvor de ikke tænker det som en reklamme, man kunne starte med og spamme alle katte, hunde forums, eller hvor end, min målgruppe befinder sig, men det har jeg personligt ikke lyst til, så har nogen af jer et godt råd til og markhedsføre sig? En sjov video? en joke eller hvad kan man finde på i den moderne verden. - Kan man bruge sin unge alder, og en flot hjemmeside til noget i pressen? Jeg har virkeligt tænkt alt igennem og kan simpelt hen ikke finde den idé som virkelig rammer perfekt. Tænk hvad drev jer til forskellige hjemmeside?

 Derudover har jeg et lille ekstra spørgsmål, ang succes, et jeg har gået og tænkt over et par måneder. - Folk med succes såsom Bill Gates. - Sad de også på forumer som Amino? og andre ting. - Alle rigtig kendte hjemmeside, som Myspcae, Youtube, Facebook alle deres "design" (hvis man kan klade det, det) er så enkelte? Kun et logo og en perfekt opsætning, er det, det der skal til? eller skal man lægge ud med et supersmart flash hjemmeside med det sygeste grafik og brugervenlighed man kan forstille sig.

 Det var lidt fra den unge iværksætter, hvis man kan kalde sig det, når man starter et projekt op :-) - Måske jeg helt skør, men nu er spørgsmålene stilt, og håber på seriøse svar.

 Mvh.

 Simon Mørch.

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke svare på alle dine spørgsmål men måske hjælpe lidt.

 der er jo nogen der laver det du er ved at starte tjek hvad de gør og hvor du kan se deres minuser.

dansker elsker tilbud så du skal nok tænke lidt i den retning fx. hvis de med det samme betaler for en længer periode spare de x kr. og alfa omega er jo at få belyst hvad kunden får ud af at betale for din ydelse. føler selv at man kan komme til at kigge for meget på sig selv i steden for hvad det er kunden har behov for så spørg nogle andre hvad der ville få dem til at benytte dit produkt der kommer sikkert en ny vikel som du ikke selv har været opmærksom på fordi du tænker som ekspert på dit felt. så find nogen på den anden side af skrivebordret. de andre spørgsmål er jo lige noget med at ramme en trend eller en tilgang på det helt rigtig tidspunkt tror jeg. facebook er jo ikke super fantastisk men afligevel er det blevet yders populært og for mig er det jo nærmest dukket op for en klar himmel.

men det er nok ikke dårligt at tænke i alternativer til PR.

 håber noget af det kunne bruges

Bonita 

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du må have misforstået mig, jeg prøver ikke og sælge et produkt, men blot give det væk, en side som opskrifter.dk, dk-kogebogen.dk osv.

 

Tak for hjælpen ellers :)

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. andre som ahr nogen erfaringer, idér ? eller noget :) er meget åben fra kritik til ros  Geeked

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)