Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder for få penge

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en bogholder - så jeg kan bruge mere tid på forretningen. Vedkommende skal være Københavner. Nogle idéer?

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hvor stor en opgave er det? Her tænker jeg time mæssigt p. uge? Jeg har mit eget lille firma hvor jeg laver bogføring for andre ved siden af mit rigtige arbejde. Så hvis det ikke er en fuldtids stilling men 3 til 5 timer om ugen så vil jeg gerne påtage mig opgaven. Du kan eventuelt skrive til mig på jesnielsen@hotmail.com eller jesper@uip.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej. Jeg er interesseret i og sælge bogholderi til dig. Jeg har lige lejet et lille kontor ude i Taastrup (Hørskætten) hvor jeg servicerer mine andre regnskabskunder (indtil videre 4-5 selvstændige håndværkerfirmaer og et transportfirma).

Jeg kan levere til tiden hver gang og vil du selv have adgang til dit regnskab på din computer kan jeg bruge software efter dit ønske til bogføringen og sende dig filerne løbende.

Jeg holder også til i Kastrup hvorfra jeg driver en lille "vognmandsforretning" / kurer-virksomhed.

VH Jørgen Olsen / 2586 4573

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan anbefale revisorkompagniet.dk i Hørsholm. De har en rimelig timepris/forbrug/pernittengrynhed.

Ud over bare simpel bogføring kan det være rart med en revisor der har forbindelser og ellers kan komme med fornuftige forslag til diverse.

Det er et lille personligt ejet firma med en 4 ansatte, der har drive omkring ihværksættere.

 vh. Jesper Rubech Rasmussen

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi hjælper gerne, vores kontor ligger centralt i Hedehusene og vores time pris er 300kr. plus moms.

(Bemærk vi tager ikke betaling, møder og forsendelser, kun bogført arbejde.)

http://www.borringregnskabsservice.dk/

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar fra 2 ægte Københavnere - (Opvokset på Østerbro)

Vi er et ægtepar der p.t. deltager i Inloco regnskab v/Anette Sand`s diplombogholderkurser, så vi kan tilbyde dig 2 for ens pris, hvis du er interesseret, Vi tilbyder både en internet løsning (Economic), som vi allerede gør for en anden Aminoiværksætter, eller vi kan bogføre i Summasummarum. Da du ikke oplyser om hvilken type forretning eller omfang af dine ønsker, så kontakt os på tlf. 22469082 og lad os skræddersy en løsning til dig.

 

MVH

Gitte og Bent Nielsen

BB-kontorassistance

tlf  22469082

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)