Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online streaming af OL, EM, Tour De France, VM osv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Skulle der ikke være et eller andet geni som kunne kombinere: viden fra TV broadcast branchen // online streaming branchen // juridiske rettigheder -Nu hvor der har været EM, Tour de France, og nu OL, så vil jeg gerne have sådan et live billede kørende i sin egen lille hyggelige browser med lidt lyd, så jeg online live kunne følge med i det store begivenheder, online.

Men følgende skal være opfyldt for at det bliver en succes:

- 99,9 % oppetid - vi gider ikke de der latterlige "gemmer 5....7....9.....12% i buffer"... det skal sku bare spille
- Respektabel opløsning / billedekvalitet
- Og så ikke noget med: "Server is busy - to much interest in our streaming facility" ...

Hvad med ham Janus Friis der, havde han ikke gang i noget online halløj ? Eller ER der mon noget om at internettet kun er en døgnflue og der ikke er nogen der bruger det efter nytår ?

:-)

 Søren

 

 

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har hørt at faxen er på vej tilbage!
Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger altid zattoo Se www.zattoo.com . Det virker super godt. De har en række kanaler heriblandt DR, DR2 og TV2. Man kan dog ikke se DR for tiden. Det er noget med rettighederne til online broadcasting af OL. Tilgengæld så jeg meget af touren og em på zattoo og så badminton og håndbold i dag.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)