Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS JOBANNONCE på jobselect.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg lige har tilbud spamfighter at få deres ledige jobannoncer på jobselect.dk (http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=3800)  vil jeg gerne følge op på det tilbud og gøre det gældende for alle aminoer.

Tilbud:
Er du iværksætter eller forholdsvis nystartet firma og søger en eller flere nye medarbejdere kan du gratis få din jobannonce på jobselect.dk i 30 dage.
 
Du skal bare skrive til mig her i tråden eller sende en mail på info@jobselect.dk
 
Det eneste jeg gerne vil have tilgengæld er at du/i fortæller om jobselect.dk til andre virksomheder i jeres netværk.
 
Tilbuddet gælder i hele April måned, så i kan bare komme an..:-)
 
Hilsen
Peter Kriegbaum
Adm. Direktør
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et godt tilbud, som jeg gerne vil benytte mig af.

Vi er konstant på udkig efter de bedste telemarketingsælgere i DK.
 
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare give en tilbage melding på dette.

Peter satte min annonce op i fredags, der kom 2 henvendelser i løbet af weekenden, og mandag eftermiddag ansatte jeg min første salgskonsulent!
 
Så jeg kan kun anbefale, at i benytter jer af Peters gode tilbud.
(Det skal da også siges, at hans konkurrenter rask væk tager 5000,- for det samme)
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kalder jeg er super tilbud og god service. Jeg sendte udkast til annoncen og få min efter var den online. Jeg er sikker på at det bliver en succes og et efterfølgende samarbejde. Som alle andre iværksættere, så har vi arbejde nok - mangler bare arbejdskraften til at udføre det:-)
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste ved at have en jobbank er når kunderne får en medarbejder ansat.. alle er glade..

Tag nu Martin, nu fik han annoncen gratis, men havde han betalt vores alm. pris 499.- havde han fået en nye medarbejder for kun 499.- det findes ikke billigere andre steder :-) og det er det jobselect.dk handler om..
 
Så til alle nystartede firmaer der er kommet dertil de skal have nye medarbejdere og ikke har det store budget, kan det jo være en god ide at prøve med 499.- hos os.. så kan det ikke gå helt galt..
 
 
 
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)