Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgifter på udlejningsejendomme

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det sidste stykke tid siddet og funderet over hvilke udgifter min udlejer har?

 Når man jer en hel bygning med 10 lejligheder i.

Hvad har de så af udgifter?

Det eneste jeg er kommet frem til er renovering af rør og andre ting som jeg ikke skal vedligeholde ifølge min lejekontrakt, men er der virkelig ikke flere udgifter til sådan en bygning?

 Jeg søger både jeres viden, men også gerne links til sider hvor jeg kan suge viden til mig om emnet.

 

På forhånd tak.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Forsikring, vinduer, tag, murværk, kabling, rør (som du selv nævner) og alle andre ting der kan ske at blive slidte eller gå i stykker på sådan en ejendom.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt vedligeholdelsen kan jeg godt følge dig i, men hvilken forsikring skal de bruge? Lejerne er jo selv forsikrede?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lejernes forsikring dækker ikke skader på bygningen, så der skal ejer være dækket ind, med f.eks. brandforsikring.

Derudover vil der altid være udgifter til vedligehold af området omkring ejendommen, som udlejer jo også normalt afholder.

Renovation og ejendomsskatter osv, er jo heller ikke noget lejere betaler særskilt for, men blot via huslejen som helhed.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, det var lige præcis sådan noget jeg ledte efter.

Jeg havde en diskussion med en ven som sagde at udlejeren bare lagde pengene lige i lommen, men vi kunne ikke blive helt enige.

Så mange tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)