Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

be´ om feedback...

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kun lige kigget hurtigt. Siden ser fin ud, jeg ville ikke have betænkeligheder ved at bestille varer der.
Jeg synes dog at det skal fremgå straks i toppen af siden (ved siden af eller del af logoet), at det er en kaffebutik. Du kan evt. skrive "Danmarks nye kaffebutik" efter logoet i toppen, som der står i dit reklamebanner.
 
Niels
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå jo forresten: Vision staves med "s". :)
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 4/20/2006 9:10:09 PM Forfatter: Niels Nå jo forresten: Vision staves med ''s''. :)

 
Hej Niels,
 
Jo tak, men når man hedder EspreZZo - staves det med Z - kunstnerisk frihed...
 
Mvh Lars
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Smiger kan man jo aldrig få nok af, så jeg tilslutter mig koret.

Jeg kan godt lide at konceptet holder, og I ikke forfalder til også at sælge eksempelvis servietter og lys. På den valgte måde holder overskueligheden. 
 
Og så synes jeg logoet er knaldgodt. Har I selv lavet det ?
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fin side, fint logo - og gode produkter....

 
Hvis i på et tidspunkt skulle have lyst til at udvide sortimentet, så kunne jeg foreslå nedenstående (som vi har svært ved at finde i butikkerne i København):
 
* Økologisk Max Havelar espresso kaffe (det er extremt svært at finde i butikkerne, så hér er måske en niche; har indtil videre kun set det fra Estate)
* Afkalkningsprodukter til espressomaskine (tabletter, citronsyre, ??)
* Flere/andre espressomaskiner. Har selv en (spansk) Innova som vi er rimeligt tilfredse med.....
* Kaffemøller/kværne i godt design, god kvalitet, med instillingsmuligheder af malingsgrad -  og lav pris, naturligvis
* Stålkander til at steame mælken i
* ... og skulle hilse fra min kone og sige at det er svært at finde pæne & enkle cappuchinokopper.....
 
....og mon ikke der kommer en bestilling på et udvalg af jeres kaffebønner en af dagene herfra (NB: Hvad med at lave en tilbudsprøvepakke, med et udvalg af fx. 3 forskellige valgfrie kaffer - og så minus 20%??)........
 
Martin
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toga,

Ja, det er jo lige før man bliver helt rørt efterhånden tak for de fine ord.
 
Og Ja, logoet har vi selv æren for... men jeg er også så heldig at have min egen reklame mand som partner ... www.graphia.net de er suveræne..
 
Mvh Lars
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

 
Jo tak
 
for at svare på dine spørgsmål...
 
* Økologisk Max Havelar espresso kaffe (det er extremt svært at finde i butikkerne, så hér er måske en niche; har indtil videre kun set det fra Estate)
    - Fair trade kaffe er helt klart i vækst, men indtil videre har vi valgt at satse på kaffe fra Italien og der er ikke den store interesse for programmet P.T men det kommer det er helt sikkert
* Afkalkningsprodukter til espressomaskine (tabletter, citronsyre, ??)
   - er lige på trapperne vi har ledt efter det rigtige produkt og kommer i løbet af maj med et produkt der både reser og afkalker i en arbejdsgang - PS. brug IKKE Citronsyre til espressomaskinerr der er for mange gummipakninger der bliver skøre af det ...
* Flere/andre espressomaskiner. Har selv en (spansk) Innova som vi er rimeligt tilfredse med.....
- For at være tro mod konceptet arbejder vi med Italienske maskiner og hvis noget byder sig indenfor den genre kan jeg ikke afvise at der kommer mere
* Kaffemøller/kværne i godt design, god kvalitet, med instillingsmuligheder af malingsgrad -  og lav pris, naturligvis
-Kværne er der skam et par stykker af, men da prisen i dette segment er temmelig høj, er der ikke PT potentiale til flere - sorry
* Stålkander til at steame mælken i
- kan vi sagtens skaffe, men interessen er ikke stor nok til at de er på lager/fast i shoppen. Sig til hvis jeg skal skaffe noget hjem
* ... og skulle hilse fra min kone og sige at det er svært at finde pæne & enkle cappuchinokopper.....
- Enig....  vi laver vores egen design serie senere på året (afventer prøver fra Asien)
....og mon ikke der kommer en bestilling på et udvalg af jeres kaffebønner en af dagene herfra (NB: Hvad med at lave en tilbudsprøvepakke, med et udvalg af fx. 3 forskellige valgfrie kaffer - og så minus 20%??)........
-Måske men vi laver hele tiden løbende udskiftning af vores tilbudspakker så jeg vil ikke love nogle faste pakker ... og rabat kan du sagtens få - der er fast 10 % til Amino´er kuponkode: amin200604
 
Glæder mig til at se dig i shoppen
Mvh Lars
 
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke noget som helst om kaffe, men en del om konverteringhjemmesider.
 
Jeg mener umddelbart at du kan gøre en hulens masse for at forøge din konvertering på din hjemmeside.
 
Fx er der så vidt jeg umiddelbart kan se kun eet lille link videre i din købsrækkefølge i shoppen ("Vis kurven" - husk det svageste led i keden afgør den endelige frafaldsrate), du udbygger ikke tilliden til +forståelsen for din forretning ved at have kortlogoer i bunden af dit site, du fastholder ikke USP´s i købsflowet o.m.m.
 
Stemningsmæssigt synes jeg til gengæld dit site er glimrende.
 
Hvilke statistik værktøjer arbejder du med på din side - og hvor vigtig er MWR fokus for dig og din forretning?
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Fin side Jeg syntes at der er sagt det som kan sige om den. Jeg har et spørgsmål til en kaffe-dude som dig. Jeg har indtil for nyligt (Kæresten tog den med ) haft en Siemens Surpresse S40. Kender du et online sted, eller har du forbindelse til et sted hvor man kan få sådan en kal'' superbilligt??
Ved godt at dette indlæg er uden for tråden, håber at det går
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claes,

Siemens kender jeg ikke noget til, men hvis du kommer med et prisnivau kan jeg se hvad vi kan byde ind med
 
Mvh Lars
Side 2 ud af 4 (33 indlæg)