Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meld medarbejder og tjen 5.000 kr.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg mangler som bekendt en grafiker med interesse for brugervenlighed + nogle programmører og sælgere.
Hvis i på et tidspunkt er stødt ind i nogle gode af slagsen, så smid lige en mail adresse og navn på vedkommende, jeg skal nok lade være med at fortælle hvem jeg har fået den af.

Se oplysninger her:
http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Company_Job.asp

Hvis du giver mig tippet som fører til ansættelse, giver jeg 5.000 gode danske kroner pr. stk. Så alt i alt er der 25.000 kr. på spil her og nu. 

Dbh Martin

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

er grafiker fuldtid, eller er det en freelancer som du vil have tilknyttet virksomheden..

 
Fordi jeg kender en sindsyg god grafiker, men han vil ikke fuldtid
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Alle stillinger er fuld tid.

Dbh Martin
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
har smidt dig en super-duper-hemmelig-privat besked - eller hvad du kalder det :)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ej hvor ærgerligt. Jeg forwardede dit jobopslag til en potentiel programmør i forgårs - men fik i aftes at vide, at han er optaget. Tænk hvis jeg var gået glip af 5 KG bare fordi jeg var hurtig.

Nåmen mit klynkeri får du jo ingen ansatte af. Jeg har masser af dygtige freelancegrafikere på lager - men ingen fuldtids i KBH.
 
mvh Hans
Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har en som kunne være en mulighed. I øjeblikket har han fuldtidsjob. En af hans referencer er bla. www.Pizzahut.dk
Hvad skal han kunne, hvilke programmer skal der arbejdes i? - hvad består arbejdet i?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/20/2006 7:08:37 PM Forfatter: ripNroll

Hej Martin,

Jeg har en som kunne være en mulighed. I øjeblikket har han fuldtidsjob. En af hans referencer er bla. www.Pizzahut.dk
Hvad skal han kunne, hvilke programmer skal der arbejdes i? - hvad består arbejdet i?


Han skal primært arbejde i Photoshop og så skal han være interesseret i at lave et flot, brugervenligt design. Han skal designe vores software, website, nyhedsbreve m.m. Han kommer til at arbejde sammen med nogle hardcore folk, der virkelig kan deres kram. Så hvis han gerne vil bliver endnu bedre i et inspirerende miljø, ja så skal han endelig søge.
Det vi ikke har brug for er smånussere. Altså der der er 3 dage om en simpel opgave, men så er alt også helt perfekt. Det har vi ikke tid til. Det skal klares hurtigt og effektivt og med et smil på læben :-)

Men hvis jeg selv skal sige det, så har vi det sgu sjovt. Vi har lige været på skitur og lur mig om vi ikke kommer en tur til Bahamas i starten af det nye år :-)

Dbh Martin
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Top-nice feriepolitik

Alt om både i Danmark

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Til andre der mangler medarbejdere, kan jeg sige at metoden er effektiv. Jeg har på under et døgn fået 10 spændende henvendelser og det er flot.
Men kom endelig med flere :-)

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/21/2006 7:40:13 AM Forfatter: Bjarne Brusen Top-nice feriepolitik


Jep, det er noget vi altid har gået op i. Det giver et fantastisk sammenhold og det er altid en stor oplevelse for alle :-)

Dbh Martin
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)