Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se mig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg startede et firma for ca et halvt år siden, med navnet Lys & Idé. Jeg har en masse produkter jeg sælger, og de fleste er til brug i forretninger, barer, restaurenter osv. Indretningsprodukter i den lidt dyrere ende, men uden en fysisk forretning. Det er dog meningen i længden, men for dyrt for mig lige nu. Jeg prøver og prøver men der er simpelhen ingen kunder, jeg har et par stykker om ugen, men det er slet ikke nok hvis det skal køre videre. Jeg har ringet rundt, sendt mails, ringet og fuldt op, jeg har været ude hos kunder. Men jeg har på fornemmelsen at det er de forkerte jeg får fat i. Er der nogen herinde der har en idé om hvem jeg skal prøve hos, eller hvordan jeg skal prøve? I min branche er jeg sikker på, at har man først et ben indenfor, så går det stærkt. Blandt mine produkter er LED belysning, vandvægge, boblevægge, loft ventilatorer, biopejse mm. Kig evt ind på min midlertidige hjemmeside www.lysogide.dk Håber nogen kan hjælpe bare lidt VH Patrick
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pa7rick.

Det første jeg ville gøre var nok at ændre forsiden. En bil har meget lidt med dine produkter at gøre.

Jeg forstår heller ikke rigtig hvad den f...... træmast gør på din side.

Nu har jeg klikket lidt rundt på din side, og har stadig ikke fundet nogle produkter?

Det virker som en info-side, og ikke som en salgs-side.

Undskyld den lidt hårde udmelding, men du kan jo nok ikke bruge svævende synspunkter til noget.

P.S.: Du er meget velkommen til at sælge dine produkter (hvis du har nogen) på ditbrugtmarked.

 

Mvh.

www.ditbrugtmarked.dk

 

Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Haha, nej det er også en midlertidig side som jeg skrev. Den rigtige er under konstruktion. Under "produkter" kan du vælge at se et par ting nederst på siden som der også står. Men det er ikke alt jeg har inde da den jo kun var midlertidig. Det er heller ikke meningen det skal være net salg, men en side som fortæller om mine produkter og hvad vi laver, så ja lidt en info side er det. ditbrugtmarked.dk har vel kun brugte ting? Men tak for svaret.
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Man skulle måske, p.g.a. navnet, tro at der kun er brugte ting på "Ditbrugtmarked", men der er faktisk mange erhvervsannoncører med nye ting, så bare slå dig løs.

Gør sådan:

  • Opret dig som ERHVERVS-bruger
  • Opret annoncer, gerne med billeder
  • Tilvælg TOP-placering og GALLERI

Så bliver dine ting set af rigtig mange besøgende, og det er helt GRATIS.

Held og lykke med dine handler

Mvh.

www.ditbrugtmarked.dk

 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Belysning til detailforretninger skal efter min bedste overbevisning sælges med skulderen mod døren.

Vælg en by.
Start i den ene ende.
Gå ind i butik nr. 1 og bed om at tale med indehaveren.
Hvis indehaveren ikke er der, så få hans/hendes kort og følg op.
Hvis hun er der, så præsentér dine fortræffeligheder kort og præcist.
Lad være med at kritisere deres nuværende belysning - fortæl bare løs om dit eget.

Det fungerer bedst tirsdag formiddag - mandag og onsdag formiddag er også OK - alt efter kl. 14 er skidt - fredag eftermiddag er håbløs.

Husk, når de er afvisende, er det ikke dig som person, de afviser. De har bare ikke behov for dit produkt lige nu.
Måske kan du høste e-mailadresser, og få lov til at sende info, når du har noget nyt og spændende.

Fokuser på kunden.
Lyt, lyt, lyt.
Hvad er kundens behov.

Spild ikke for megen tid på smalltalk, selvom den nogen gang er nødvendig.

Hvis du opdager, at du er havnet hos en tidsrøver - så luk ham af i en fart.

God vind

 mvh Hans

 

- nåja - du kan jo også få skrevet et professionelt salgsbrev, men ovenstående virker bedre i din situation.

Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret, så har jeg i hvert fald noget at gå efter med belysningsdelen. :)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Glimrende indlæg Hans. Noget jeg tror vi alle kan bruge Wink

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)