Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Min veninde og jeg er igang med at lave en webshop, som sælger livsstilsprodukter; altså olier, chokolade, honning, marmelade og den slags i rigtig god kvalitet. Men vi sidder lidt fast i hvilket navn vi skal have. Vi kan godt lide navne som feinschmecker, forlæns og baglæns - altså må det gerne have en humoristisk klang, men det skal også være seriøst, da det er luxus-prod. vi sælger.

Er der nogle der har nogle gode ideer?

På forhånd tak :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

lifeinluxury.dk er ledigt ...

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med noget med Gourmet.....gourmetguf....gourmetplace...gourmetkræs (bliver ikke så pænt som hjemmesidenavn)...gourmetfan....gourmetfreek....gourmetroom mv.

Når I vælger navn så tænk på målgruppen...jeg gætter på det primært er kvinder mellem 25 og 55 der er primære målgruppen. Samme skal gøre dig gældende når I vælger farver og logo udarbejdelse til webshoppen. Et logo kan signalere så meget forskelligt selvom navnet er det samme og skal jo passe til jeres produkter.

 (i øvrigt en rigtig god idé I har fået...jeg er selv 31 mor til 2 drenge og det er ikke lige delikatesse butikker jeg gider hive dem med ind i Big Smile )

 Hilsner

K. Svendsen, Partner Agenthuset

www.agenthuset.dk
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej NuGa.

Hvad hedder I? Er NuGa sammensat af dele af jeres navne? - Eller er NuGa jeres foreløbige navn på jeres webshop?

- Hvorfor ikke bruge dette navn, som signalerer chokolade, måske med et ekstra ord tilsat, som f.eks.

Deli-NuGa

NuGa-Deli

  held og lykke med jeres webshop. Lyder som en lækker ide. Har I tænkt på at sælge "Duchy"-produkter (engelske).? I så fald vil jeg glæde mig til at være en af de første, der handler hos jer.

Sensommerhilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dine forslag....og det med gourmet er slet ikke dumt.....så den brygger vi videre på :) Tusind tak. Melder tilbage når vi har fundet det endelige navn.

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne. NuGa er bare noget jeg (Tinna) kalder mig. Vi hedder Signe Bruun og Tinna Rasmussen - var lidt inde på Bruun & Rasmussen, men den går nok ikke :)

Tak for tippet med duchy - vi kigger på det. Det ser også meget lækkert ud.

Vh. Tinna

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Tinna.

 Fint at vide, hvad I hedder, for jeres navne kunne godt bruges til noget, hvis I vælger jeres fornavne og ikke efternavne. Sammensætningen af SI og TI kunne bruges til at kalder jer noget med SITI (lydudtalen af "City"). 

Da I overvejer noget med "Gourmet", kunne I evt. hedde:

SiTi-Gourmet

Gourmet-SiTi

Fortsat held og lykke med det.

Hilsener

Anne

 

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

top-Gourmet.dk og topGourmet.dk er ledig

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Bedsted
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)