Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til vores hjemmeside design

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen vi kunne godt bruge nået hjælp til vores nye hjemmeside (design).

vi køre lige nu på en fra vores venners FTP server indtil vi har fået vores hjemmeside op og køre rigtigt Link www.weblinksdk.dk/calmer

men vi ville godt køre et andet programm istedt for php for det ville ikke køre så godt til vores hjemmeside men håber i ville hjælpe hos med og finde noget godt

 ps. i kan skrive til mig på calmer@weblinksdk.dk

MVH MP-Bolig udlejning i sorø

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Først og fremmest ville jeg gøre den lidt smallere så den ikk er så bred for så bliver det nogle meget lange sætninger I for skrevet, og så kommer det ikke rigtig til at virke som en sammenhængene tekst...

Også er der farverne og logoet det ville jeg også lave om. Og måske ikke lave så mange bokse i midten, for så synes jeg det bliver meget "firkantet"

Håber du kunne bruge det til noget?? ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Calmer,

PHP er et ganske udmærket sprog til at lave hjemme sider med, hvis jeg var dig så ville jeg ikke bruge tid, penge og ressourcer på at skifte programmerings sprog.

Jeg ville i stedet skifte farverne væk fra den sorte fare du har, få noget med nogle lyse farver på, folk skal være glade når de kommer på jeres side, man bliver næsten deprimeret med den sorte farve.

Det røde logo er heller ikke idealt, de to farver komplimenter ikke hinanden så godt.

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh
Peter

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Hej Calmer,

PHP er et ganske udmærket sprog til at lave hjemme sider med, hvis jeg var dig så ville jeg ikke bruge tid, penge og ressourcer på at skifte programmerings sprog.

Jeg ville i stedet skifte farverne væk fra den sorte fare du har, få noget med nogle lyse farver på, folk skal være glade når de kommer på jeres side, man bliver næsten deprimeret med den sorte farve.

Det røde logo er heller ikke idealt, de to farver komplimenter ikke hinanden så godt.

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh
Peter

 

 

 Helt Enig i overstående... Skift farver, og så fungerer PHP altså udemærket...

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Evt finde en som kan lave jeres hjemmeside fra bunden istedet for at bruge php fusion ? eller i det minste få lavet et template til den som passer det i skal bruge
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes helt klart i skal gøre noget mere ud af det grafiske, de farver er alt alt alt for triste :D

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen jeg siger tak det ville jeg kigge på og er der så nogle der har et sted hvor jeg kan finde en der ville lave vores hjemmeside op fra bunden

 

MHV MP-Boligudlejning 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg taler af erfaring, og for jeres egen skyld. PHP-fusion er skide nemt, både at vedlige holde og hacke, får din hjemmeside over xx antal besøgende om dagen, er der en fusion-bot der rydder din side. jeg lover dig det ;)

med mindre du self selv kan udvide fusion og lave ny sikkerhed.. Jeg ved ikke helt om den allenyeste version af fusion er blevet bedre, men jeg har engang læst et sted at der er over. 30.000 FORSKELLIGE php-fusion bots, som nedlægger dit site, og en af dem skal nok finde dig ;)..

At anbefale, Typo3, Joomla.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 En anden ting, Tags er IKKE til at spamme dit website i, dont get it? then dont use it.! .. det kan du gøre i din signatur,eller profil..!! 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Føj! sikke en slem side - find en bedre designer og få det hele programmeret om - logo: ser ikke særlig biz. ud.. skiftes mds. køb eller en template og rod med den.. som en billig løsning.
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)