Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb af bøger

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 Jeg tænkte på, der er vel en del bøger med opskrifter som aldrig bliver brugt? - Nogen gamle sunde opskrift bøger har jeg meget interesseret i og købe copyright på, fordi jeg er igang med og udvikle en opskrift side, og man vil gerne vil have en del og starte med, lige pt. kører vi med man kan vinde et gavekort til en rigtig fin restaurant i København.

Har i nogle jeg kunne kontakte, kun sunde opskrifter.

Mvh. Simon.

Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er sunde madopskrifter du søger, kender jeg en der har skrevet en bog om det som aldrig er kommet særlig langt?

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tak, vil gerne hører mere

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt andre?

Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen det er faktisk enkelt nok.
Sådan som jeg har forstået det har han skrevet en bog om sunde opskrifter, både egne ideer, men også inspiration fra de 23329398 andre bøger der er om det. Jeg kan kontakte ham og høre lige hurtig, men hvad skal jeg sige med hensyn til hvad du vil give for copyrith og et hele?
Tror bogen er på 50 opskrifter :o)

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vil gerne se bogen, men 50 opskrifter er ikke meget, det bliver til en opskrift side, men ved ikke prisen jo :). - Er der flotte billeder med opskriften, eller er det bare tekst? - Har du et nummer jeg kan snakke med ham, eller hans email?

 

Mvh.

 Simon.

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik aldrig svar?

Fra Greve
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Må ærligt indrømme, at jeg tror markedet er godt mættet med den slags sider. Hvis du lige laver en hurtig google søgning, besvarer dét dit spørgsmål fra ende til anden sku jeg mene.
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke hvad du mener? en opskrift side. eller opkøb af en bog? - Fordi hvis du mener en opskrift side, og med den rette markedsføring, og det ingen andre tilbyder, 100% reklamme fri, + vi vil betale vores brugere for opskrifter.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 Med rette vilje og markedsføring er alt muligt, men mit umiddelbare gæt - ville være at konkurrencen er alt for stor.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)