Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udlejning af lejlighhedder men spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej jeg er 16 og vil gerne komme ud i noget nyt!

Hvis nu man vil udleje lejlighedder for investorer eller private som ikke gider fremvise sin lejlighed eller bare ikke har tid må man så godt det som 16 årig? Og eks. hvis der skal laves en kontrakt altså lejekontrakt kan jeg jo ikke skrive under er det så ejeren der laver en kontrakt og skriver under hvor jeg bare finder lejeren men han/hun laver alt papir arbejdet? Syntes nemlig det lyder spændende dette projekt.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det vil jeg da tro du må. spørgsmålet er bare om nogen vil ansætte så ung en, uden nogen form for erhvererfaring i den retning.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denniis

Hvad angår selve lejekontrakten så er det under normale omstændigheder udlejer og lejer der skal underskrive.

Hvem der udformer selve lejekontrakten afhænger af, hvad der er aftalt med udlejer.

Jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt!

Kirsten Dalum

DALUM LAW CONSULTING s.m.b.a.

www.dalum-law.dk

Dalum Law Consulting smba  - et stærkt fokus på erhvervslejeret

www.dalum-law.dk  

 

 

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay..

Altså så kan jeg evt. finde lejeren og så må udlejern møde lejern  og klare resten selv.

 Men man lære jo det kun ved at prøve sig frem men når man har prøvet det et par gange vil det jo være nemt! Men mit største problem er at er der nogle som kan stole at give mig en nøgle til en lejlighed og som jeg kan fremvise! så jeg kan finde en lejer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)