Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor krise

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 Alle de gode råd jeg har haft fået, har givet mig fornyet kraft. Nu tror jeg på at det kan lykkes at komme ud af mine problemer. Nu har jeg taget skovlen i egen hånd. Jeg har taget de mørke briller af og er i meget bedre humør nu.  Jeg er i fuld gang med den økonomiske del af sagen, tager telefonen og åbner posten.

Det er lykkedes mig at få det møde med udlejer. Jeg skulle gerne stå med en lejekontrakt  fra 1 okt. Så kan man sige at en del af mine penge er sikret i en afståelsesret. Får forhåbentligt svar mandag.

Når den er sikret så kan jeg måske og begynde at gøre butikken lidt mere atraktiv, hvilket har været en stor del af problemet. Jeg er holdt op med at stole på at min advokat. Sendte via ham et tlbud til udlejer for 4 mrd siden. Udlejer har dog aldrig modtaget det. (hvilket jeg havde en fornemmelse af)

 Alle jer der vil give lidt gratis rådgivning. Tusinde tak, regn med at høre fra mig snart. Tilbud som dette skal man ikke sige nej til.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det bare vildt fedt at se alle jer der kan og vil hjæle! :)

Det er virkelig stort af jer og er da vildt dejligt at se at alle hjælper hinanden, det er jo også alle tiders hvis ens egen *øv brander en dag!

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe med noget, Måske noget grafisk arbejde på webshoppen eller andet! Men dem der har stillet sig til rådighed er sikkert bedre men ellers sender du bare en pm så er jeg også klar med noget grafisk hjælp :)

Med venlig hilsen
Anders

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til du har fået al den hjælp du skal bruge, det er fedt at se. 

Tag et kig på min side, og er der noget jeg kan hjælpe med, må du sige til.

www.ComputerLab.dk

 

Mvh
Brian Jørgensen 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mutter

Vi har også været med r*ven i vands.... for ca. 8 år siden. Kampen er sej, men hvis man vinder yderst tilfredstillende. Dengang var der ingen AMINO der kunne hjælpe os.
Jeg vil også gerne hjælpe, så du kan få et gratis webhotel til din hjemmeside hos os.. det er nok ikke mange penge du sparer, men som du siger " mange bække små" Big Smile

Held og lykke med det Yes

Hilsen mArkus

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)