Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasseklade posteret med forkert dato.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg bruger SummaSummarum til bogføring, og jeg har lige et spørgsmål som I måske kan hjælpe med. Jeg har lavet en kasseklade hvor jeg har bogført en faktura, men jeg fik ikke rettet datoen inden jeg bogførte og derfor er den nu bogført den 20/4 hvor den skulle være bogført d. 2/2 i stedet. Hvad gør jeg nu for at rette dette?
På forhån mange tak for hjælpen.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
  Jeg kender ikke SS - da vi bruger C5 - men mon ikke du kan kreditere fakturaen den 20/4 og så derefter bogføre den igen den 2/2?
 
I C5 havde løbet til gengæld været kørt - især hvis der imellemtiden har været lavet bogføringer i systemet, hvilket der er stor sandsynlighed for, da vi både kører regnskab, men også styrer tilbud, prislister og beholdning af forbrugsstoffer via vores C5.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det kan du udmærket gøre i SummaSummarum: Ophæv den nuværende postering med nøjagtig samme dato, bilagsnummer, kontonumre og tekst men beløbet i modsatte side. Så er den nulstillet. Og så forfra med rigtig dato.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)