Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisfastsættelse og feedback - "Oplevelsesfortælling" til skoler

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle !

Jeg er ved at lave lidt research til en ”oplevelsesfortælling” om Danmarks historie, specielt med skolebørn som målgruppe

Med et liv der ligger ”online i overhalingsbanen, og med hurtige skift mellem mange facetter af livet”, - er det svært at fange elevernes opmærksomhed og interesse. Derfor er jeg ved at udvikle et undervisningskoncept for faget historie, som på en ny måde – kan få vendt oplevelsen af danmarkshistorien til noget positivt og lærerigt.

”Oplevelsesfortællingen” er naturligvis indholdsmæssigt kvalitetssikret og fagligt korrekt.

En ”Oplevelsesfortælling” er af 1½-2 timers varighed, og bruger en række anderledes virkemidler for at fange og fastholde interessen hos tilhørerne. Jeg er ved at udvikle grundkonceptet, og undersøger alle de tekniske muligheder og aspekter, men inden jeg går i gang for alvor, vil jeg gerne høre om jeres foreløbige holdning til projektet ;-)

Virker det attraktivt, og er der nogen med erfaringer for skolers brug af foredragsholdere - herunder hvad man betaler for foredrag? Når ovenstående gennemlæses, hvilke uddybende spørgsmål dukker så op? Jeg vil meget gerne bede om feedback og uddybende (gerne kritiske) spørgsmål, så jeg har noget at arbejde videre fra.

Fik lagt indlægget under "salg og marketing", men det passer vist bedre her...

Henrik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)