Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-undervisning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg håber, at I vil komme med nogle inputs - du må gerne være klar (direkte) i dit svar på, hvorfor du ville vælge èn fremfor en anden virksomhed, der udbyder IT-undervisning i office pakken og openoffice?
 
Der er jo mange om budet, så hvorfor lige vælge mig (dvs. undertegnede). Det er bevidst, at jeg ikke har uddybende spørgsmål med.
 
Det er for, at I aminoer skal have så fri indfaldsvinkel som mulig (Jeg har selvfølgelig selv nogle ideer)
 
På forhånd tusind tak
 
mvh kim
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Du bliver nok nødt til at give nogle ledetråde, eftersom vi ikke kender dit produkt eller din motivering for at undervise. De competive advantages du søger, kræver en større indsigt i dig som underviser og dit produkt før du kan få svar som er valide for dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claes N

Fair nok - jeg skal prøve.
 
Jeg vil tilbyde private kunder og erhvervkunder fra små og mellemstore firmaer undervisning i office-pakken og openoffice af 4 timer, hvor jeg medbringer bærbare computere. Mail og internet undervisning foregår hos mig i privaten.  Det gælder både grundlæggende og avancerede funktioner.
Undervisningsmaterialet har jeg selv lavet og udviklet. Jeg underviser selv. Mit firma vil være et enkeltmandsfirma, der er momsregistreret.
 
Er det til strækkelige oplysninger?
 
mvh
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg har selv undervist - dog ikke i IT - og samtidigt oplevet og deltaget i sådanne kurser.

Mit umiddelbare indtryk (samt medkursisters) er, at det typisk er helt enkle ting,
som gør den store forskel.

1) at der er en klar styring og tråd fra ende til anden
2) tovejs kommunikation
3) At du skræddersyr (for så vidt muligt) din undervisning til det pågældende firma - og ikke fyre en ligegyldig lærdom af dig, som man ligeså godt kunne læse sig frem til i et 19kr. IDG hæfte.
4) at hardware/software/noter fungerer (husk at bærbare computere måske kan være anstrengende at taste løs på hvis tastatur er for småt - evt garder dig med yderligere keyboards)
5) at den enkelte person føler at du er der for ham/hende.
6) kaffen og kagen ;)
7) og så alle de andre ting :)



Min pointe er, at der er et hav af disse kurser og hæfter og det typisk er de små ting, som gør forskellen. Det er typisk det personlige præg og trygheden ved din person og undervisning, som gør denne forskel ved valg af underviser - når det handler om den type undervisning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej nsm70
 
Tusind tak for dit indlæg.
 
mvh
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)