Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbutik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg gå og drømmer lidt om at starte en webbutik.

Jeg er uddannet elektriker, og arbejder idag som IT Konsulent. Det har sådan set ingen betydning hvad det der skal sælges, dog vil jeg ikke over stødende ting, som sexartikler og den ting.

 Men jeg mangler en ide, og også en god grossist.. Har kigget lidt på at starte noget lampe butik op, men der er efterhånden en del, samt de grossister jeg har haft gang i, er meget lidt tilbøjligt med at gå med ind på det. Tænker på at jeg jo ikke vil opbygge et kæmpe varelarer, men kun tage de varer hjem som bliver solgt. (Jeg vil gerne lægge inde med noget, sålænge der bare er god afsæt i den pågældende varer).

 Håber i har en ide?

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tænk, hvor mange mennesker stillede (og gør det stadig) det samme spørgsmål. Du finder ikke noget unik i Danmark, gør du det, bliver du overhalet af andre, som springer på vognen. Hvad jeg vil se: du er nødt til at finde noget i udland. Skal du være unik, glem alle de danske grossister.

I udland er stadig kunde, som er kongen. Forsendelsen er heller ikke så dyrt, som du tror. Jeg betaler for 5-30 kg pakke 10-15 Euro. Nogle gange gratis. Det kan man lever med.

A propos dit spørgsmål - jeg tror ikke, der kommer nogen med gode ideer til dig. Man skal jo tænke på sig selv i denne branche. Hvorfor skal nogen offentligøre sine beste kontakter, sorry.

Prøv at surfe, ...surfe meget, du finder noget. Men en "hvad skal jeg sælge" forstilling skal du dog have. Undersøg, hvilket behøv er der for netop denne vare i Danmark. Udregne, for hvor meget du skal sælge for (daglig), for at kunne leve af det..

Vil du undgår ekstra besvær med Told&Skat, skal du kaste dig ud i Europa i første omfang. Ellers undersøg, hvad Alibaba.com så tilbyder.

Held og lykke!

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay kan se jeg nok var lidtfor hurtigt med at skrive mit indlæg.

Det var nu heller ikke fordi jeg vil have jer til at give mig det på et sølvfad. Jeg manglede bare en god ide til var der kunne sælges. Det er klart at havde i grossisten, ideen og løsten til at gå igang, så vil i selvfølgeligt ikke give mig det. Men som sagt var det bare mere en ide til hvad der kunne sælges.

 Som sagt har jeg været meget aktivt i at starte en lampe/el webbutik op, men der de grossister jeg har snakket med ikke er så intresseret i måden jeg gerne vil kører det på, så faldt det ligesom lidt til jorden. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg abonnerer på et nyhedsbrev fra Springwise som er fyldt med gode ideer - fx ne produkter og koncepter du kan importere og tilpasse danske forhold.

 Hilsen Morten

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dalbjerg

Du gør måske det rigtige I at forsøge dig i en branche som du kender godt, hvilket I dit tilfælde er el. Problemet er bare at det bliver hamrende sværd at hamle op med dine konkurrenter hvis du satser på de danske grossister i denne branche. Dine konkurrenter får nogle rabatter du ikke drømmer om, og kun derfor kan de lave en god forretning ud af det.

Det skal dog ikke lade dig skræmme. Jeg syntes istedet du skal overveje at holde dig i denne produkt gruppe, men overveje hvor du ellers kan skaffe dine varer.

Held og lykke med det.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
måske skulle du starte med at hente en forretningsplan - og udfylde den.. eller skrive noget ned på en serviet.. at svare på hvad der sælger er som at gå tage ud i ørkenen og spørge hvilken ost smager bedst?.. du får intet svar.. kort og godt så handler det om at få en god ide og gå efter den.. alt efter hvormeget du selv satser vil være det output du vil modtage. lampeshops har vi massere af. og hvis du vil have svar på hvorfor grossisterne ikke ønsker at gå med på din ide - er sikkert fordi du ikke har gennemtænkt ideen godt nok - derudover skal de jo også have et økonomisk overblik/tilbud - hvormeget regner du med at kunne sælge på 1. år - 2. år m.v - markedsførring osv. - alt sammen nogen som skal undersøges yderligere. og hvor er det du vil sælge mere unikt for køberen - -er det oplevelsen - er det mærkerne - osv...
Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
og hey.. den webbutik løsning der blev linket til.. glem ed! en ordenlig webbutik skal laves fra bunden af. efter dine specificationer.
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange svar... Jeg tro faktisk jeg har fundet en god grossist i tyskland.

jeg regende nu også med selv at udvikle webshoppen.

Mvh Kenneth Dalbjerg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)