Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbutik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg gå og drømmer lidt om at starte en webbutik.

Jeg er uddannet elektriker, og arbejder idag som IT Konsulent. Det har sådan set ingen betydning hvad det der skal sælges, dog vil jeg ikke over stødende ting, som sexartikler og den ting.

 Men jeg mangler en ide, og også en god grossist.. Har kigget lidt på at starte noget lampe butik op, men der er efterhånden en del, samt de grossister jeg har haft gang i, er meget lidt tilbøjligt med at gå med ind på det. Tænker på at jeg jo ikke vil opbygge et kæmpe varelarer, men kun tage de varer hjem som bliver solgt. (Jeg vil gerne lægge inde med noget, sålænge der bare er god afsæt i den pågældende varer).

 Håber i har en ide?

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tænk, hvor mange mennesker stillede (og gør det stadig) det samme spørgsmål. Du finder ikke noget unik i Danmark, gør du det, bliver du overhalet af andre, som springer på vognen. Hvad jeg vil se: du er nødt til at finde noget i udland. Skal du være unik, glem alle de danske grossister.

I udland er stadig kunde, som er kongen. Forsendelsen er heller ikke så dyrt, som du tror. Jeg betaler for 5-30 kg pakke 10-15 Euro. Nogle gange gratis. Det kan man lever med.

A propos dit spørgsmål - jeg tror ikke, der kommer nogen med gode ideer til dig. Man skal jo tænke på sig selv i denne branche. Hvorfor skal nogen offentligøre sine beste kontakter, sorry.

Prøv at surfe, ...surfe meget, du finder noget. Men en "hvad skal jeg sælge" forstilling skal du dog have. Undersøg, hvilket behøv er der for netop denne vare i Danmark. Udregne, for hvor meget du skal sælge for (daglig), for at kunne leve af det..