Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google for nybegynder

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæ hæ der siger jo sig selv, ren logik *S*

 

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Korntrold,

Da der er fart på din branche, er det vigtigt at du får optimeret din Google AdWords kamoagne rigtigt fra start, så du ikke kommer til at betale unødig høje priser for din annoncering.
 
Man kan gøre det på den lette måde, bare oprette en annonce, smide en masse søgeord ind i kampagnene og betale dyrt for dine gæster.
 
Eller man kan gøre det på den rigtige måde, hvor du nøje afpasser annonceringen efter de principper AdWords kører efter.  Og det er et ret så sinderigt system, hvor begynderne kan komme til at betale høj pris for annonceringen.
 
Mit råd til dig er, at få en proffesionel til at køre din Google AdWords kampagne.
 
Du kan kontakte mig, hvis du gerne vil have hjælp til din Google AdWords annoncering.
 
P.S. Hvis du er igang med at opbygge dit website, er det en god ide at tage en Søgemaskine Optimerings mand med på råd, for at få lavet dit site rigtigt fra start.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Det er netop en af mine begrundelser for at have startet denne tråd, INFO om den rigtige måde at gøre det på med Google AdWords. Som der står i oplæget så aner jeg lige så lidt om dette, som jeg heller ik ved noget om hvordan man laver madlavningskulør
 
Det med hvad der er den bedste måde, at få Google AdWords integeret i min website, det skal jeg lade være usagt, for her kan jeg kun lytte til de råd jeg får og danne mig en ide ud fra disse. Jeg er da klar over mulighederne, med de gamle Meta koder og regner med at Google AdWords, på en eller anden måde er en nyudvikling inden for dette område.
 
Min site er ikke online endnu, måske er dette godt for mig, når jeg kan fornemme at der ligger et stort arbejde i det her google haløj.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Korntrold,

Så vil jeg anbefale dig at se nogle af mine artikler om emnet. Jeg har skrevet en del om det. Du kan klikke på banneren i min signatur.
 
Der findes også en del bøger om emnet. Prøv at søge på amazon. Du kan også se den officielle Adwords weblog for tips.
 
> Det med hvad der er den bedste måde, at få Google AdWords integeret i min website.....
 
Lige en kommentar, Du integrerer ikke AdWords som sådan i dit website, andet end at du kan indføje noget kode fra Google AdWords som tracker dine konverteringer, så du kan se hvilke keywords, der forårsager at folk køber. Det hedder Salgssporing i Googles Kampagne styring.
 
> Jeg er da klar over mulighederne, med de gamle Meta koder og regner med at Google AdWords, på en eller anden måde er en nyudvikling inden for dette område.
 
Meta koder og Google AdWords er to vidt forskellige ting. Meta koder hører til i koden til din website. Det eneste du kan bruge dine Metakoder og iøvrigt også indholdet af dit website til, er inspiration til udvælgelse af keywords til din Google AdWords kampagne.
 
Ja, det er et stort arbejde at få dit website set i Google.
 
Held og lykke med det hele.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Jeg takker da for dine indlæg og vil give mig i kast med, at læse på de link du har givet mig, men nok ikke før end jeg får øjne i morgen *S*

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der flere der har lyst til at dele deres viden og guldkorn med mig? omkring emnet.

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)