Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dele reklamer ud?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej alle sammen :-)

 Jeg sad og tænkte på om det egentligt er lovligt at lave et stykke papir med en reklame for ens webshop og så selv køre ud og smide den i folks
 postkasser?

 Egentlig kan jeg ikke selv se noget problem i det, så længe dem med "reklamer, nej tak!" ikke får dem :)

 Jeg mener netto osv, det jo samme princip, de betaler vel bare post danmark for at få dem bragt ud?

 fortsat god aften

 M.V.H.

 Henrik 

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 88
Fra  Tox it Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde egentligt samme spørgsmål, bare lidt udvidet...

Må man også dele dem ud til virksomheder ?

og sætte den op på plakat søjler ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik og Michael,

Baseret på lidt erfaring fra uddelinger af politisk materiale er her lidt input:

Ja, I må gerne dele papirer, pamfletter og brochurer ud i folks postkasser. Private såvel som virksomheder.

I behøver ikke at respektere "reklamer, nej tak", men jeg kan på det kraftigste anbefale at gøre det. Det giver SÅ meget badwill, hvis virksomheder ikke respekterer det.

Reklamesøjler er lidt noget andet. Her kan jeg ikke sige noget entydigt om det. F.eks. er det supermarkederne selv, der fastsætter reglerne for brug af de opslagstavler, som flere af dem har hængende. For offentlige søjler gælder der vel et sæt regler fastsat af den kommune, der har sat dem op. På skoler er det skolens regler, man skal følge osv. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Henrik

Du må som det nævnes godt dele reklamer ud, det er bare et STORT arbejde, der ofte ikke kan betale sig.

Overvej at snakke med de lokale spejdere eller en frisk nevø, det er ofte billigere :-)

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt på noget andet:

 

Hvad med at give flyers ud på strøget i århus, københavn, aalborg?, skal jeg have tilladelse af kommunen eller hvordan?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus Jeg ved ikke med Århus og Ålborg men i københavn skal du betale for det hvis du må. Men du kan spørge en butik i de pågældende byer om du må stå hos dem. Du kan bare opfører dig ordenligt fordi hvis du sviner en person til så er det måske butikken de bliver suger på og så får du måske ikke lov en anden gang.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Hej Klaus Jeg ved ikke med Århus og Ålborg men i københavn skal du betale for det hvis du må.

Hvorfra har du at man skal betale for at dele noget ud på offenlig vej/gade ????

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

skovkjer:

Lykkebjerg:
Hej Klaus Jeg ved ikke med Århus og Ålborg men i københavn skal du betale for det hvis du må.

Hvorfra har du at man skal betale for at dele noget ud på offenlig vej/gade ????

Kunne jeg også godt tænke mig at vide :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus og Skovkjer

Citat fra kk.dk "Du skal have tilladelse for at bruge byens veje og pladser." http://www.kk.dk/Erhverv/MitErhverv/Eventmager.aspx

Butikker skal betale for at have a-skilte og varer uden for butikker. Hvis du har en butik på 1 sal skal du have spec. tilladelse.

http://www.kk.dk/Erhverv/TilladelserOgBevillinger/VejeOgPladser/~/media/VejPark/vejepladser/brug/retningslinier_arrangementer_2008.pdf.ashx

Hvis ikke uddeling af reklamer er et event så ved jeg ikke hvad du kalder det i fagsprog.

Men hvis du læser på ovenstående så står der at der skal rengøres efterfølgende. Og mange tager jo mod dette og så smider de det efterfølgende.

men man kan jo lave aftaler med nogle butikker om man må ligge sine reklamer hos dem. evt. kiosker, tankstationer. Vi gjorde det i forbindelse med da vi åbnede en butik.

Jeg har en gang læst det i nogle politi vedtægter for Tårnby kommune.Men jeg kan ikke finde det nu.

Men prøv og ring til kommunen eller teknisk forvaltning

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg hvis du læser den tekst du selv har fundet og henviser til, vil du kunne se at der er tale om at du vil råde over et at kommunens arialer.

Det er der jo ikke tale om, når du bevæger dig rundt i byen for at uddele flyers.

Den tekst kan ikke bruges i dette tilfælde...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)