Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyrkiet eller danmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra slagelse
Tilmeldt 22. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har gået rundt og tænkte på at lave en fiskerejse til tyrkiet men spørgesmålet er om jeg skal starte firmaet i tyrkiet og arrencer det hele med fly billet og tureren til tyrkiet osv.  eller er bedst at jeg snakker med en rejseselskab her fra danmark.måske starte firmaet her i danmark??

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

det ved min bror en masse om, det er nemt at lave firma dernede, og koster ik så meget,derefter kan du faktisk købe og handle med alt hvad du vil

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg var dig ville jeg først lave minne aftaler med de Tyrkiske jagt forreninger og derefter indtaste informationer om området på min hjemmeside og først derefter kontakte rejsebureaur og fortælle om muligheden og finde en pakkepris løsning

 

og husk altid at

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

jeg står lidt i samme situation bare iforhold til Brasilien. har haft ligt rådgivning og tjekket lovgining. hvis du laver rejser der indebære en pakke så skal du være dækket af rejsegarantifondet. det er lidt besværligt hvis man ikke har tænk sig at skulle lave fisketurer hver uge. for man skal over for rejsegarantifonden fremlægge et burget over ens rejser og det skal man gøre kvartalvis plus så skal man selvfølgelig også betale for at være med i det. og det er lovpligtet. man kan komme uden om det hvis man kun står for flybillet. eller kun for opholdet. eller kun for fisketuren. strakst der er mere end en af delende med så skal man være registret hos rejsegarantifonden. du kan læse en masse på deres hjemmeside.

da jeg snakkede med dem om det forslog de mig at jeg kunne gøre det på den måde at mine kunder afregner selv med det hotelophold de nu skal være på. på rejsen. du må heller ikke være agent og tilbyde det hele for det hotel.

ellers er der den mulighed at du tjekker hvordan du laver et tyrkisk firma og på den måde undgår de danske rejsegarantifond, selvom dine kunder sikkert gerne ville se at du var med i den. med tyrkisk firma skal du så bare tjekke hvilke regler de har.

får du en aftale med et rejsebureau så via dem bliver dine kunder også dækket af rejsegarantifonden.

jeg står selv og der og skal tage den store beslutning om jeg skal lave samarbejde med et dansk rejsebureau. eller den anden løsning.

Mvh.

Bonita

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)