Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Højere Pagerank hvordan?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige ændret mit domænenavn, og dermed mistet min tidligere pagerank fra den gamle side!

Jeg har prøvet at kontakte andre malere for at høre om linkbytte, men de svarer ikke rigtig tilbage!
 
Er der en måde at hæve ens placering på nettet og specielt google ellers?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg har lige ændret mit domænenavn

Det var dumt :)
- men det er jo lidt sent at sige nu ...
 
Du har ret i at det vigtige lige nu er at skaffe nogle links - gerne en hel masse. Brug alle midler ... f.eks.
  • Skrive til andre, som du gør (men som du også oplever er responsen lille)
  • Lav noget sjovt på dit website som folk helt af sig selv linker til (dagens maler-joke, skønne maler-babes eller hvad ved jeg ...)
  • Kontakt prominente websites i dit marked og tilbyd at købe et (tekst-) link
  • Tilmeld dit website til alle de mange mindre danske kataloger, samt på dmoz.org
  • Skriv nogle spændende pressemedelelser (evt. i forbindelse med nogle funky maler-events) - og sørg for at der indgår links tilbage til dit website og få så et online pressebureau til at sende dem ud. Mange online medier viser næsten alt - og så har du et link fra hver.
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen skiftet jo firmanavn, så det var nødvendigt desværre, men har stadig mit gamle domæne som linker til det nye siger mit hjemmesidefirma.

Folk fatter jo ikke en bjælde af at Ballerup malerfirma maler på Lolland, derfor navneskiftet til noget mere dækkende!
 
Og tak.. rigtig gode råd som jeg vil benytte mig af
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Har fået herr. Kjaer herinde fra til at udsende en pressemeddelse, så det skal nok komme, men er perfektionist så det kan ikke blive godt nok og gå stærkt nok
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

> det kan ikke blive godt nok og gå stærkt nok

Så skal du nok fokusere på noge andet end søgemaskiner - det er et strategisk medie der tager tid :)

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

æv vidste du ville sige det, tålmodighed er en dyd.

Men ja du har ret.
 
Men vil ikke ofre kroner på andre medier end på nettet, da jeg mener det er det bedste salgsværktøj/medie pt.
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg var dig, ville jeg lave en redirect fra det gamle til det nye. På den måde, får du efter noget tid overført både placering og pagerank til det nye domæne. Pagerank, har dog ikke den store værdi. Det har alle de gamle backlinks du muligvis har til det gamle domæne dog. De bliver også sat til at pege på det nye domæne ved en redirect.

Send mig en PM hvis du skal have hjælp.
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja for lige at følge op på den gamle pagerank. Man får jo typisk at vide, at pagerank ikke er vigtig længere. At det ikke giver et særlig præcsit billede af, hvor stærk siden er.

 
Når vi har lavet linkbyt har vi kun kontaktet sider med en pagerank som vores. Vil det sige, at vi godt kan bytte links med sider med en lavere pageraank (1 eller 0 eller sådan noget) og så stadig have en gevinst ud af det?
 
Med de venligste hilsener
Søren
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du gerne vil evaluere dine linkpartnere så skal du i hvert fald kigge på meget mere end PageRank - f.es. backlinks i de store søgemaskiner, antallet af sider de har indekseret, alderen på domænet, Alexa rank mv. PageRank vil i den sammenhæng kun udgøre en lilke del af evalueringen - om overhovedet nogen.
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikkel

 
ok. Men kan der være decideret ulemper ved at linkebytte med svage sider, eller er effekten bare nær nul?
 
Med de venligste hilsener
Søren
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)