Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettels af event firma

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er

Jeg har tænkt meget på at lave en mobil go-kart bane.

Ideen med banen er at tage ud til virksomheder og tilbyde dem et event. på deres grund, frem for de skal køre efter det.

Jeg er meget intresseret i at høre jeres mening omkring ideen, samt høre hvad problem stillinger i evt. har over for ideen.

 

Håber at få en masse positiv samt konstruktiv responds.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan fungerer det når man har kontor på Store Kongensgade - 2. sal? :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du kommer ret langt, støj og sikkerhedskravene er ganske strenge til sådanne baner, så jeg tvivler på at du får ret nemt ved at få lov til at køre race på en "tilfældig parkeringsplads" hos en virksomhed.

Ikke for at være lyseslukker Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender i et sted hvor man kan finde en "lov" omkring støj og sikkerhed.

Men på en almindelig go-kart bane er der ikke vanvittige sikkerhedskrav.

Har snakket med nogle omkring støj, så skulle det heller ikke være et problem, da nogle lesiure karts er lavet sådan at de ikke støjer mere en hvad, der betragtes som "normal" støj.

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit Amino har drillet mig efter opdateringen, så jeg kommer lige lidt sent med mit besyv.

Det er super, at man kan få eventet til kunden og ikke omvendt, men set fra min synsvinkel som arrangør, ville jeg tænke følgende problemstillinger:Tilladser til støj, kørsel på off. vej, førstehjælpsforanstaltninger, sikkerhed osv.

Konceptet vil helt sikkert kunne bruges, men det vil begrænse mulige aftagere en del og du skal nok forvente, at størstedelen af henvendelser vil gå på, at eventet foregår på en reel bane.

En del af den oplevelsespakke, som go-kart ofte er, er netop det her med, at man fragtes ud på en bane og kommer ind i hele "miljøet omkring go-kart". Det er med til at holde fokus og give en bedre oplevelse.

Men hvis du, som udbyder af eventet, sørger for alt det praktiske og kunden blot skal ligge evt. parkeringsplads til (og I ville garantere samme sikkerhed og kvalitet som på en rigtig bane), så kunne konceptet godt bruges i nogle tilfælde.

Det er ved at være meget brugt igen, at større frimaarrangementer skal være in-house eller gerne tæt på, rent fysisk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var sådan set også min plan, at det eneste som kunden skulle tænke på var parkeringspladsen.

Men virkelig god feedback Martin.

Min idé er at få de folk der deltage i eventet, til at føle sig som et rigtigt racer team.

Har du en idé til hvor man skal søge tilladelse til sådan noget som støj, samt et sted hvor der står hvad der stilles af krav til sikkerheden.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage fat i teknisk forvaltning i den aktuelle kommune - Alternativt politiet

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror i ikke at det er det samme der er gældende i alle kommuner?

Jeg snakkede med leverandøren af go-karts han sagde at støj mæssigt var det ikke noget problem, da det er lessiure modeller som er støjdæmpet.

 

Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

 

Du søger tilladelse for en dag og det plejer ikke at være noget problem. Med mindre det er midt i et villakvarter.

 

Hvis det er i en hal skal der bare luftes ud et par gange i timen. Med mindre hallen er bygget til formålet med ventilation!

 

Har sendt dig en PM Wink

 

E   

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal mig bekendt ikke hentes tilladelser udefra. Det er forholdet mellem dig og kunden der skal tackles af.

Når gårdmand Bjørn må lade sin 16-årige køre rundt ligeså tosset han vil i en uindregistreret bil - så længe det forbliver på privat grund - så må en virksomhed også bestemme hvad der fræser rundt på p-pladsen. Færdselsloven gælder jo ikk eder, og der er som sådan ikke nogen myndighed.

Så var der bare lige ulykkesrisici, som jo så skal aftales med kunden. Jeg kan dog ikke forestille mig det er vanskeligere end de vilkår en stationær go-cart bane benytter. "Eget ansvar, vil i køre?"

Der er andre udfordringer jeg ser. Skal der ikke bruges en hulens masse afskærmning/stødafdæmpning i samtlige sving(?)
Du skal fylde mindst én 36t lastbil for at kunne præstere det rumfangsmæssigt, og så er dine carts ikke ankommet endnu.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)