Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik på netkunders geografi???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære kolleger

Er der nogen af jer, der har lavet statistik på, hvor jeres netkunder bor?
 
Når jeg flygtigt kaster et blik på de private kunders adresser, som jeg ser dem på min lille netbutiks kundeliste, så er overraskende få fra Jylland, mens postnumre på Sjælland m omliggende øer, men specielt Sjælland, tegner sig for - rundt regnet - 2/3 af kunderne!
 
Har I andre samme oplevelse? Evt. bakket op af en egentlig statistik?
 
Mao: Er det kun Sjælland, der er et modenst marked for netsalg til private, mens vi her i "Det mørke Jylland" endnu er på pioner-stadiet???
 
Mvh
 
Martin
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 
Vi har her i starten lavet et kort, hvor vi sætter nåle i når der kommer kunder fra nye byer. Så egentlig statistik har vi ikke, der kan jo være flere kunder fra hver by, men vi ser også helt klart at de fleste kunder kommer fra Sjælland.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 
Vi har lavet en del statistik over placeringen af vores kunder, da de kommer fra hele landet, og der er nogle klare tendenser. Vi sælger jo foredrag, og i storbyerne er man oftest mere klar til at betale de dyre erhvervsforedragsholdere om IT, innovation, etc. imens man er mere tilbageholdende her i Jylland. Til gengæld vil man i Jylland oftere have de "kendte" foredragsholdere. politikere, journalister, filmfolk, etc.

Så vi er så småt begyndt at lægge businessplan efter geografien.
 
Det her dog kun vejledende. Man oplever jo ofte også andre.
 
Med de venligste hilsener
Søren
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Indskydelse:

Og det er bestemt en god ting, at lave statistik over

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)