Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er viden guld?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "the future is near"

Skønt at se, at I har al den energi.

Jeg vil starte med at svare på spørgsmålet i din overskrift:

Er viden Guld.

Svaret er et kæmpe stort JA.

Men det drejer sig om at have den rigtige viden, ikke bare en masse viden.

Det lader til, at I alle er dygtige teknikere; men hvis I ikke har et begreb om markedsføring eller kan få hjælp til det, så vil det være et rent held, hvis nogen af jeres projekter nogen sinde bliver til noget.

Så er det lige som at famle i blinde: I ved, at nogle af jeres ideer vil kunne blive kæmpe store; men I ved ikke hvilke.

Og derfor satser I på det hele og får, som Mikkel skriver, ikke fokuseret.

Inden I spilder mere dyrebar tid vil jeg derfor anbefale, at I får talt jeres projekter rigtig godt igennem med en markedsføringsmand.

Mit eget mantra er, at der ikke er noget så vigtigt af samtlige beslutninger, der bestemmer succes/fiasko som hvilket marked man opererer i.

Og da I åbentbart har valget mellem en hel række markeder for jeres ideer, så er det vigtigste at lave en ordentlig analyse, der kan vise, hvor nemt det være at sælge jeres forskellige produktideer.

Jeg afholder et almindeligt Rundbordsmøde den 25. september 2008, men planlægger herefter et specielt Rundbordsmøde, der er rettet mod idefolk, iværksættere og virksomheder, der ønsker at få succes med nye produkter og serviceydelser som ikke eksisterer eller som de ikke forhandler endnu.

Mødet går på, at klæde deltagerne på til selv at kunne analysere sig frem til hvilke af alle mulighederne man bør gå videre med og hvilke man bør droppe med det samme.

Og vi skal også se på, hvor meget bedre den bedste ide er i forhold til den næst-bedste.

Herved kan ideerne få en helt anden fokus, når nu analyserne viser, at dette produkt bare burde have været færdigt i går, fordi markedet står og tripper for at de kan komme til at købe det.

Venlig hilsen,
Christian

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)