Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på poloer(med tryk) og streamers søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 
Jeg ved der er mange tekstiltrykkere, trykkere osv herinde, så here goes:
 
Jeg overvejer lidt at få lavet lidt nyt tøj til mobildisko:
 
1: 10 poloer, ass. størrelser, i sort, med logo på brystet, hjemmeside adresse over ryggen(skulderbladene), samt lille tekst nedenunder. Derudover havde jeg tænkt mig at trykkeriet kunne få navn/hjemmeside adresse nederst på ryggen - Så der står i "Samarbejde med" og nedenunder firmaets navn/logo/hjemmesideadr.
 
Vi skal bruge disse trøjer til at spille i, og de bliver set af mange mennesker hver gang vi er ude og spille. Også ryggen! Vi går rundt og tager billeder, og vores plader står altid bag os, så vi vender os altid om for at finde nye plader. Altså: der er mange der også ser ryggen af os. Derudover vil i kunne komme på hjemmesiden under samarbejdspartnere, og evt en plads fast ude i højre side.
 
Jeg søger ikke en der vil gøre det "gratis", med ovenstående som betaling. Men en der kan give mig et rigtig godt tilbud, og får ovenstående med i hatten:)
 
Derudover skal jeg have lavet nogle streamers, men kan du ikke klare dette finder jeg en anden!
 
Håber på nogle gode henvendelser!
 
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Nikolaj,

Det kunne godt være at vi kunne finde ud af noget sammen. I MediaMouse laver jo lidt af hvert inden for tryk og deriblandt også tekstiltryk og streamere.
 
Smid mig lige en mail på jesper snabelA mediamouse.dk  - så skal jeg kigge på det i morgen
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv også lige at sende en mail til mig

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)