Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kriseramt firma

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Joo:
Min erhvervsrådgiver fra startvækst mener godt at det kan løbe rundt på længere sigt

Jeg glemte at skrive, at erhvervsrådgiverne er ligegyldige, også i financiel sammenhæng (så dem kan du ikke bruge som "bonus" over pengeinstituttet eller for den sags skyld til at vurdere potentialet for din egen virksomhed). Mange af dem siger det, du ønsker fordi de gerne vil have gang i det lokale erhvervsliv, men få af dem har rent faktisk erfaring med at begå sig i samme eller kender og kan vurdere de problemstillinger, iværksættere står overfor. Det er beklageligt at det er sådan, men det er min erfaring at så længe de holder ders "succesrate" og lefler overfor de mellemstore virksomheder, så er deres job sikret.

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Joo

Lige lidt om min selv. Uddannet i bank. Har været virksomhedsrådgiver. Droppede det og blev massør fordi jeg ville tættere på mennesker, og startede et lovende koncept af klinikker. Gik ned og har fået en gældssanering. Min erfaring er, at det ikke er andres succes man kan lære af, så følger du bare i andres forspor, og kommer aldrig foran.

Undskyld hvis du opfatter det næste lidt hårdt, det er skrevet fra et kærligt hjerte med erfaring:

Dit problem mener jeg ligger et helt andet sted: Du har en kamp i dit sind, du kæmper med dig selv, som du skriver, er problemet opstået efter din skilsmisse. Det var skilsmissen, som gav dig gælden. Men den satte dig også tilbage på andre måder. Hvis du havde vilje og kampgejst, havde du fortalt dine rådgive, at de bare skulle vente og se dig klare denne situation. Om du fik annuleret al din gæld, er jeg overbevist om at din virksomhed stadig gik dårlig.

Du har mistet troen på dig selv og dine evner, og det smitter af på dine kunder. Hvis du ikke kan rive dig selv op af det hul du er kommet i, må du finde en sparrings-partner, som kan hjælpe dig. Dine kunder har brug for et opmuntrende ord, sammen med din massage, og hvis det ikke kommer helt indefra, har det ikke samme virkning.

Det du ikke dør af, bliver du stærk af. Du har meget at give til dine kunder, så du må ikke give op. Find dig en god sparrings-partner, som også har forstand på at se på mennesket, for her er du vigtigere end dine budgetter og regnskab.Smile

Du kan sagtens komme videreYes

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)