Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema: Hvilket regnskabsprogram

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ida

Desværre er jeg ikke særlig Mac-orienteret. Men du kan vælge at bruge et internetbaseret bogføringsprogram, hvor du ikke skal installere noget hos dig selv. Jeg ved, at e-conomic kan, men det kan godt gå hen og blive lidt dyrt i drift. Jeg er i tvivl med Saldi, men jeg sender tråden til dem, så får vi nok et svar :-) Saldi er nyudviklet og betydeligt billigere (a la gratis eller næsten gratis) i drift, og hvis du vælger det, så fortæl mig gerne om det.
 
Mange hilsner
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 05:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Annette,

Mange tak for dit svar, jeg vil prøve lege lidt med debitor grupper i summa, den løsningsmodel havde jeg ikke selv tænkt på :)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Selv tak. Og tak for alle stemmerne. Vær sød at stemme, hvis du ikke har gjort det endnu.
 
Mange hilsner
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen. Jer, som vælger "Andet end de ovenstående muligheder": Det vil være rart at høre hvilke.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg godt at det er et spinkelt grundlag at konkluderer noget ud fra, men af de p.t. 61 besvarelser er der 0 Mamut-brugere. De har ellers været ret aggresive i deres markedsføring, så man burde tro flere havde hoppet på det.

Jeg sidder en anelse skadefro efter at en Mamut-sælger blev temmelig sur på mig fordi jeg sagde at det ikke var brugervenligt som eks. SummaSummarum
 
mvh Carsten
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 4/23/2006 10:22:24 PM Forfatter: Ida Dyhr · corpo lab Jeg bruger Mac, men måtte købe mig en pc, da der ikke fandtes et regnskabsprog der var kompatibelt med windows (så min revisor kunne læse mine posteringer). Er der nogle der har gode erfaringer med regnskabs prog til Mac? Da jeg er dybt træt af at bruge pc ...

Hej,
 
Du kunne evt. bruge en af dem der findes online - ex. http://www.e-conomic.dk
De kan køre på mac + din revisor kan også logge på og læse dine posteringer.
 
/Jakob
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for gode råd, måske var det en god idé at overveje.

Så kan jeg også bruge både den stationære og blærbare - perfekt.

Gode fuglekvidrende solskins hilsener

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med de mange svar, der løber ind. Med hensyn til fordelingen tror jeg så heller ikke, at vi aminobrugere er fuldstændig repræsentative for iværksættere generelt. Der er ret mange iværksættere, som ikke bruger 10 minutter om ugen på internettet og derfor finder deres bogføringsprogram i en butik. Og så møder man f.eks. sjældent Summa men meget ofte C5.

Mange hilsner
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil da blot lige nævne at jeg også er glad for SummaSummarum, og de fleste andre jeg kender bruger enten det eller e-economics (eller hvordan det nu staves)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak allesammen. Jeg har nu fået konstateret, hvilke programmer, der bruges mest og besluttet mig for, hvilke skal med i sammenligningen, som jeg skal udarbejde. Jeg kan så godt røbe, at 0 stemmer ikke nødvendigvis betyder, at programmet bliver ekskluderet. F.eks. kommer Mamut med under alle omstændigheder, selvom jeg synes, at det er mærkeligt, at ikke en eneste har stemt på dem herinde.

Jeg vil gerne bede om PMs fra folk, som bruger Stellar og Mamut, hvis I har tid til, at jeg mailer et par spørgsmål.
 
Mange tak og mange hilsner
Side 2 ud af 5 (45 indlæg)