Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

venter på .... webdesigner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal som så mange andre bruge råd og vejledning.
Jeg venter og venter på min nye webdesigner. Hvor længe er det rimeligt at jeg venter?
Hvilke krav skal jeg sætte til webdesigner?
Jeg vil gerne være seriøs med min forretning, og det skal min hjemmeside også udstråle.
Har lige været i praktik i galleri bach møller, randers (www.bachmoller.dk) og de har flere gange brugt pæne summer på hjemmesiden og så fået leveret noget klamp.
 
venter spændt på jeres svar.
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rimligt at vente den tid i har deadline på.

Jeg synes du skulle tage et møde med firmaet få besluttet hvad og hvornår det skal laves, sætte en deadline og så skal denne naturligvis overholdes, med mindre i kommer med ændringer undervejs.
 
Jeg ville sørge for at finde et bureau der sætter kundekontakt højt, at have et tæt forhold med grafikeren gør at det bliver mere som du selv ønsker det, og på den måde sikre sig at få et godt resultat.

Hellere betale lidt mere første gang, end betale det halve 2 gange og få dårlige resultater begge gange.
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

takker mange gange for det hurtige svar.

Jeg er bare frygtelig bange for at han ikke når det til deadline. Så er jeg lidt på den.
Jeg er heller ikke sikker på hvad en rimelig pris er...
Jeg skal have en side med e-handel og vel selv opdatere den.
Har du en priside?
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte,

Virker underligt du ikke har undersøgt markedet inden du hyre en webdesigner.
 
Men aftalte deadlines burde bliver overholdt, altså såfremt der ikke ligger en god forklaring bag.
 
Hvad du kan sætte krav om? Ja, de ting som man altid ligger væk på ved en god handel.
 
Men noget jeg altid sørger for mine kunder ved:
- at de kan være sikre på jeg også er der i morgen og om et år hvis de har nogen spørgsmål.
- at jeg kan sætte mig ind i deres behov og forklare samt begrunde min grund til at gøre det ene eller det andet.
 
Men Dorte, ta'' og ring til personen og få at vide om de holder deadline, hvis ikke så find en ny deadline. Hvis de ikke overhold den, så kig om efter en ny.
 
Ved ikke om mine input var brugbare, nok lidt farvet af at jeg vil sælge mig selv.
 
Men synes klart du kan stille krav såfremt det ikke blot en af dine veninders sønner som laver det for 500 kr..
 
En side med design og shop vil mene ligger fra 5.000 og opefter...
 
Held og Lykke med det, og håber det hele falder på plads.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Galten Østjylland
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Webdesign kan jo være fra det semple til det meget komplekse. CMS systemer med fast skabelon og rimelig enkelhed i funktion og brug - er der muligheder i, også til en rimelig pris.
Der er så mange udbyder af cms. Prøv at skriv cms i søgefelt på http://www.eniro.dk Der kommer mange udbyder frem. Klik ind - hvad de har at byde på - også webhotel og  priser.

På web link http://www.emu.dk Klik designværkstedet. At skrive til nettet. Praktiske råd mv.

Professionaliser din hjemmeside. Artikler / PDF - 3 kapitler PDF 71 sider ( Ikke nødvendigt at købe bogen.)
på link http://www.kommunikationsforum.dk/default.asp?articleid=5548

Om internettet. Kundeadfærd, loyalitet, en til en. Link http://www.talefod.dk

Hilsen nankai




Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorte,
 
Såfremt du ikke har fået en endelig aftale på plads endnu, er du meget velkommen til at kontakte mig på e-mail peter@votus.dk for at høre mere om hvad jeg kan hjælpe dig med.
 
Min virksomhed er i øjeblikket ved at færdiggøre et nyt shopsystem, som du kan kombinere med CMS..og det til en fornuftig pris syntes vi selv :)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte,

 
Min kones netbutik er en standard-shop, købt gennem scannet.dk. Den koster så vidt jeg husker kr. 349+200 (Dankort) = 549 kr/mdl. incl. webhotel... Oprettelsen var gratis (hviklet gjorde udfaldet ... mange andre skulle have et større engangsbeløb) - og den er meget nem at bruge og supporten fin.
 
Jeg ved der er mange lignende produkter på markedet - og typisk koster de 5000 i oprettelse, og 300-800 kr/mdl.
 
Ulempen er at man får et "standardesign" og en netshop der ikke er optimeret til ens egne varer, søgemaskiner etc....men til gengæld er det ultra-nemt at gå til.......Og som du kan se på www.balladebutikken.dk kan man godt indsætte sit eget logo, lavesin egen menustruktur m.v.
 
Men hvis du vil have en meget individuel hjemmeside, så er standardshops nok ikke lige sagen........ 
 
Martin
Fra Galten Østjylland
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Gør kort proces - Søg på webhotel i søgefelt på eniro. Og tilsvarende på ehandel. Så vælter adresserne frem.

Webhotel / Ehandel er også opbygget på CMS system. Enkel og brugervenlig i opbygning.

Jeg kan ikke andbefale B-one, da du skal bekræfte pr. fax, hvilket er meget omstændigt / besværligt. Den eller de aftaler du har med en webmaster, som ikke har overholdt aftale - send en venlig besked: Aftale ophøre pr. omgående.

Du skal jo også være sikker på, at udbyder af webhotel / ehandel - er rimelig proff med stabilitet. Alt det finder du på deres hjemmesider - hvad deres priser mv. er

Held og lykke med det. Hilsen nankai

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorthe,

Nu skriver du godt nok ikke hvilken webdesigner du har hyret, men hvis det tilfældigvis skulle være firmaet w-2-w.dk så skal du være heldig hvis du overhovedet nogensinde får det du har bestilt...bare lige en lille advarsel herfra.

-Kasper
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for mange brugbare oplysninger.

Jeg hiver fat i min webdesigner og rusker ham lidt.
Der er også kommet en del gode tilbud, og dem vil jeg se nærmere på.
 
Tak igen aminoer!
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)