Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig hjælp til rengørings tilbud

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er har fået lov til at byde ind på et bolig selskab.

Opgaven lyder på flytterengøring ca. 10-15 stk om måneden. lejlighederne er fra 40 m2 til 120 m2.

Jeg havde håbet på at give et timeløns tilbud men de vil kun betale pr m2.

Har i kærer venner nogle gode råd hvad jeg skal byde?

Der skal lige siges at et stort rengørings selskab allerede har opgaven.

Er der nogen som ved hvad de måske tager pr m2? 

Jeg tænkte selv på 30kr inkl. moms pr m2.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

30 x 120 = 3600 det skal du nok ikke regne med...

Du må jo vudere hvorlangtid det tager, hvad kan du klare 1oo kvm i timen?

så dividerer du din timeløn + udgifter med 100 så har du din pris.

det er bare et spørgsmål om hvad du selv mener du er værd, men boligselskabet vil nok ik betale og det store rengøringsselvskab kan presse prisen....  

men held og lykke

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

havde tænkt mig at tage 220 plus moms og det tager mig nok 4 timer for en 100m2 og 150 kr for rengøringsmidlerne så kom frem til 12 kr pr m2.

Er det ikke alt for lidt?

Har du en bedre pris som kan Konkurrer med det store rengøringsselskab og som kan betale sig for mig i længden?

 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gå ud fra en gennemsnitslejlighed på ca. 80 kvm og så vurdere hvor lang tid jeg skulle bruge på det. Eks. 80 kvm på 3,5 time + rengøringsmidler 150 kr. (lyder af meget). Jeg ville nok også forvente lidt mere end 220 kr. pr time da der vel også både er udgifter til transport tid og benzin, så jeg ville nok minst have 300 kr. pr. time da der må være en del spildtid med mindre man kan tage 2 lejligheder på samme dag. Så min kvm pris skulle være 16,25 pr. kvm.??

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja 150 for rengøringsmidler er nok lige i overkanten.

Nu ved jeg ik hvor du huserer og hvad timeprisen generalt er i dit område, prisen afhænger tit af konkurrencen i området, i store byerer kan det være svært at få en pris man kan leve af.

Men vigtigst er at du ikke sælger dig for billigt, du skal jo kunne leve af det, og boligselskabet godtager nok ik en prisforhøjelse fordi du opdager at dit tilbud var for billigt.

Hvad skal tilbud indebære støvsugning, gulvvask, aftøring af skabe, vinduespolering etc.

300 i timen og 3,5-4 timer bliver nok svært at overbevise dem om...

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er støvsugning, vask af gulv, aftørring af paneler, aftørring af indvendige vinduer, aftørring af køkken og køle/fryser udvendigt, komfur og emhætte udvendigt, aftørring af dører, også selvfølgelig badeværelset.

Der er blevet skrevet 16,25 kr pr m2, men er det plus moms?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt tager jeg 250,- i timen ex moms. for alle opgaver jeg laver i rengøring. Nogen siger nej , men en overvejende stor del af de tilbud jeg giver , går hjem.

Til gengæld for kunderne også det jeg har lovet. Hvilket jo ikke altid er tilfældet i vores branche. Så derfor vil folk gerne betale lidt ekstra.

Jeg møder en del kunder der siger : " Vi havde en billig leverandør, men han leverede ikke hvad vi aftalte " .

 

Hvis det er en masse arbejde der ligger på samme sted, så man sparer transporttid og udgifter, kan der slibes lidt på prisen.

Mit råd er: sæt din pris så højt som du realistisk synes den kan være. Så signalerer du også at her bliver det gjort ordenligt, du signalerer at dit produkt har stor værdi. Hvis det så ikke har det, ja så bliver du bare fyret som allle gør ligegyldigt hvad de tjener.

Nogen kunder har jeg tjent 350,- kr i timen ex moms på :)

God fornøjelse med arbejdet

mvh

Jimmi Hove

Aktiv Ejendom

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

skriver måske for sent men jeg fik da en flytte/rengørings regning på 2300.- inkl.moms for 90 m2

skal nu også sige at alle lejligheder ikke er lige beskidte allesammen nogle gange kan du jo slippe meget hurtigt

 

og husk altid at

Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også af den overbevisning at med rengøringsservice er det bedst at angive en timepris.

Du leverer det bedste reultat til kunden i den sidste ende.

Dette især når der som disse lejligheder kan være stor forskel på hvor beskidt der er.

Jeg har tidligere haft hotelrengøring, og disse blev rengjort ud fra en timepris. Vi lavede en klar aftale ud fra hvor mange værelser lejlighederne var på eks. 4 timer for 4 værelser. Det vigtigste er at kunden ikke får de store overraskelser når regningen dumper ind. Derfor kan det være en god idé at tage fat i kunden hvis eks. at du kan se når du står i lejligheden at det her vil tage længere tid end normeret. 

Hvis jeg var dig ville jeg stå fast på en timepris. Med mindre du har set alle lejligheder og kan se at der ikke er de store overraskelser.

Jeg ville hellere ingen kunde have end dårlig omtale.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeres brancheforening ikke en eller anden form for vejledning eller anbefaling til, hvordan man bedst udregner prisen?

Hvis jeg var kunde, ville jeg kun betale pr. kvm, men jeg ville have forståelse for, hvis du tog forbehold for særligt grelle tilfælde. Man ved jo aldrig, hvordan beboerne har efterladt lejligheden.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)