Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang udenlandsk Affilate netværk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

 

Jeg har længe været partner hos danske affilate netværks såsom euroads, tradedoubler brand2brand osv. Det har været utrolig positivt for mit vedkommende. Nu står jeg og skal udvide mine aktiviter til UK og USA.

Jeg haft stor succes med surveys via euroads. Som genere leads efter hvor meget brugeren tilmeldinger sig under undersøgelsen. Nu står jeg så og har svært ved at finde nogle gode udbyder af surveys til USA og UK. Jeg har kun en ringe kendskab til udenlandske netværks såsom cj og advertising osv. Er der nogen udenlandsk netværks som har surveys lignende dem på euroads, brand2brand og mmmedier. 

Mvh Jonas Kristensen

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kører du de surveys på adword? Eller har du en side at køre dem på?

Jeg ville kigge på neverblueads og copeac

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved godt dette kunne ses som om jeg vil gøre reklame for egen hjemmeside, men det er dog ikke intentionen - det synes blot lettere at referer dertil direkte end at skrive en masse links ind i en endeløs række her. Men Jonas, jeg håber nogle af disse måske kan være dig behjælpelig - kender flere der endnu ikke er blevet postet på siden, hvis det skulle være nødvendigt.

http://www.blogtrend.dk/?cat=15

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den gode respons. Jeg er blevet optaget ved neverblueads og azoogleads. Der er dog ingen af disse netværks der har kampagner lignenden dem på euroads (dog meget andet spændende). Jeg søger surveys, som kan genere indbyggede leads. Nogen gode netværks?

Fra København
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas og andre UK-interesserede Wink

Vi har i EuroAds god erfaring med at producere surveys i Danmark, som Jonas også skriver - og derfor er vi nu på vej til at lancere surveys i UK. Vi forventer at have den første engelske survey ude ca. medio februar 2009.

Vi kører også surveys i Norge og Sverige og forsøger konstant at køre nye ud i de forskellige lande. Man kan i øvrigt finde meget mere info om surveys og banner-annoncering etc. på forummet: forum.euroads.dk   

Hav en super dag, 

Masser hilsener

Mette Christiansen

EuroAds Denmark

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Clickbank.com?

Jeg bruger dem, og er meget tilfreds :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)