Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge 10.000 kr.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag folkens.

Jeg står og skal have styr på mine private finanser, og regninger / kreditter som skal væk fra jordens overflade. Snabbt.
Kom med gode tips til hvordan jeg får skrabet 10.000 kroner sammen på kort tid.
Det skal ikke være fiduser eller satsninger, men måder at få almindelige kolde kontanter på.

Af mine evner kan nævnes:
Programmering.
Menneskekundskaber.
Ideudvikling.

Kom med nogle money making forslag.
Private beskeder modtages også gerne.

Ps. Pegefinger og prædikerne om at man ikke skal havne i disse situationer undlades meget gerne Smile

På Forhånd Mange Tak.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille ekstrajob og så er de penge hurtigt tjent hjem - Der er sikkert også mangel på f.eks. avisbude hvor du holder til.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

kod et eller andet smart program og sælg det fra din egen hjemmeside... promover den igennem adwords og vupti, 100 salg til 110 kroner stykket (minus 100 x 10 kr til adwords) og du er hjemme...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Avisbud har jeg svoret at jeg aldrig ville være igen. Det hører til fortiden.
Rengøringsarbejde er jeg åben overfor. Nogen som skal have gjort rent?

Fin ide med at kode et program og sælge det. Men hvilke krav vil du mene skal opfyldes, for at man kan få skabt salg?
Kan man tage et eksisterende program, gøre det bedre, og sælge det?
Skal man skabe noget nyt?
Hvor avanceret skal det være for at man kan tage 20$ for det?

Findes der noget godt færdigt software til online salg af et stykke software. Salg, modtage penge, sikkerhed mod misbrug af at programmet stjæles når det er købt en gang osv.

Har du erfaring med salg af software på denne måde?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

gør det engelsk og sælg til amerikansk marked.. det er stort... jeg har haft god erfaring med e-junkie.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med forefaldende havearbejde eller vinduespudsning. Stem nogle dørklokker. 5x200 kr per dag og du er hurtigt deroppe af.

Mvh Jesper

Mangler du Mobilabo

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Hvad med forefaldende havearbejde eller vinduespudsning. Stem nogle dørklokker. 5x200 kr per dag og du er hurtigt deroppe af.

Mvh Jesper

I så fald kommer han i problemer i forhold til dørsalgsloven, så det kan ikke anbefales.

Så hellere smide nogle reklamer rundt til folk, og lade dem selv ringe.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foreslår dig at kontakte alle dine venner og nære familie og spørge, om ikke de trænger til at få gjort noget forefaldende arbejde indenfor de næste par uger, imod et lille beløb, så var de penge vist hjemme.

Du kan evt. i samme moment rydde op hjemme hos dig selv og få samlet alle de "værdifulde" ting, du ikke bruger mere og solgt dem i den blå avis eller lignende, lav et loppemarked og inddrag børnene, så vælter kunderne til...du kan evt. osse bede dine venner og nære familie om at "sponsorere" med nogle ting, de gerne vil af med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan:

Jeg foreslår dig at kontakte alle dine venner og nære familie og spørge, om ikke de trænger til at få gjort noget forefaldende arbejde indenfor de næste par uger, imod et lille beløb, så var de penge vist hjemme.

Du kan evt. i samme moment rydde op hjemme hos dig selv og få samlet alle de "værdifulde" ting, du ikke bruger mere og solgt dem i den blå avis eller lignende, lav et loppemarked og inddrag børnene, så vælter kunderne til...du kan evt. osse bede dine venner og nære familie om at "sponsorere" med nogle ting, de gerne vil af med.

Jeg kan ikke tage penge fra venner og familie. De ville hellere give mig pengene end at arbejde for dem. Så ekstremt er det ikke. Vil i stedet klare det selv.

Ideen med at rydde op i hjemmet er god. Tak for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:

gør det engelsk og sælg til amerikansk marked.. det er stort... jeg har haft god erfaring med e-junkie.com

Det skal da prøves. Jeg har et lille program i tankerne, til et niche marked. Burde ikke tage forfærdeligt langt tid at lave.

Har du nogle gode råd jeg kan få med på vejen?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)