Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skaffe .no domæne

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Bemærk at et NUF godt kan have en dansk adresse, men Norid (.no's svar på DK Hostmaster) kræver at registranten har en norsk adresse. Derfor skal der også regnes med løbende omkostninger til kontorhotel/adresseservice i Norge.

Her ud over skal man til at sætte sing ind i tingene omkring et NUF og kontaktpersonen skal have oprettet et personnummer i Norge, så hvis man kigger på økonomi/tidsforbrug vil det sjældent kunne betale sig ved få domæner i forhold til blot at anvende en udbyder der tilbyder lokal repræsentation i Norge.
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for en masse brugbare svar i tråden!

 

Kan til oplysning fortælle at jeg har valgt at oprette mine 2 domæner gennem Sune og hans activewebs, og indtil videre er jeg godt tilfreds :)

 

Mvh. Sebastian Petersen

Fra Hurup Thy
Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du forteller her er ikke riktig! Men, siden han nå har kjøpt dine tjenester er det ingen nødvendighet å skape en diskusjon rundt dette! :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
millioneuroman:

Det du forteller her er ikke riktig! Men, siden han nå har kjøpt dine tjenester er det ingen nødvendighet å skape en diskusjon rundt dette! :)

Når du nu skriver det ikke er rigtigt så synes jeg nu der al grund til at tage diskutionen, der er jo også mange andre der kigger i tråden og der skulle jo nødig være nogen der blev vildledt :)

Hvilken del af det jeg skriver er forkert? Hvis jeg har misforstået noget vil det jo være rart for både mig og de andre der læser tråden at vi kan få det afklaret.
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)