For 5 år siden købte jeg en Verksam kontorstol hos IKEA. Stolen har været super lækker i de 5 år, men var efterhånden ret nedslidt. |
Cool.
For 5 år siden købte jeg en Verksam kontorstol hos IKEA. Stolen har været super lækker i de 5 år, men var efterhånden ret nedslidt. |
|
Lyder da lidt som om de er gået galt af hinanden intern? Jeg tror da ikke det har været meningen... |
Så sælger du vel den defekte med Amino-rabat? ;) |
Solgt! Eller... øh... købt! :D |
Det tvivler jeg på Hun sagde at "uden hun ville lægge hovedet på blokken, ville de nok sende et nyt sæde til mig". Så regnede med de sendte selve sædet, men regnede også lige med at få et opkald omkring det. Men jeg gætter på de ikke behøvede flere detaljer end dem support damen videresendte. Måske er det en normal fejl i stolen, hvilket jo ikke er så godt. Men får man en stol uden fejl er det en god behagelig stol der kan holde ca. 5 år.
I kan se den her http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15600&catalogId=10103&storeId=14&productId=43009&langId=-12&parentCats=15600*15877*15879 (fås i blå og mørkegrå til 1698,- ) |
Nogen som kan huske historien om hvordan Ikea satte lønnen kraftigt op for kassemedarbejderne lige pludselig? Er interesseret i at høre lidt om baggrunden og effekten |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Baggrunden var nok den, at der i detailbranchen er en meget stor personalegennemgang og at man ville prøve og holde på medarbejderne.
Den officielle udlægning, er at man vil betale de medarbejdere der håndterer firmaets penge.
Jeg gar hørt fra IKEA medarbejdere i Århus, at de næsten ikke har personaleudskiftning og at der er monster mange ansøgninger så snart der er en ledig stilling. Så modsat andre i branchen (der tit må tage det der kommer), så kan de vælge og vrage og tage de klart bedste folk.
Så det har nok godt kunnet betale sig alt i alt. |