Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man folk til at oprette sig?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for hurtigt svar Bo.

det var ikke meget, jeg troede det ville koste en bondegård :) der skal helt sikkert være Dankort betaling på siden, men først når der er noget at sælge. Lige pt skal folk bare oprette sig og fortælle hvad de syntes og hvilke forbedringer der skal til for at de mener det er perfekt.

ang. din side

virkelig god information og fed ide med at matche lærer og elev, du må ha et kæmpe netværk :) jeg skal nok sprede rygtet omkring din side

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toffey

Ja, det er en rigtig god strategi, det kunne jeg lære af:-) Har før brændt nallerne på at charge for meget for et nyt produkt, det er klart en fordel at gøre det den anden vej rundt. 

Tak for feedbacken på stepnote,dk, ja vi har efterhånden et stort netværk, men vi overvejer faktisk at gøre det helt gratis for at få flere brugere.

Iøvrigt søger vi en fast programmør og back support på vores system, var det måske noget for dig?

 

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo, det lyder rigtig spændende og vil gerne høre nærmere :o) men må nok erkende at der er rigeligt at lave lige pt på ferie-plan, men man skal aldrig sige aldrig.

har du ikke lyst til at oprette dig og give mig lidt feedback på systemet?

Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ok, det forstår jeg. Vi søger en programmør der er stærk i PHP, Perl og Mysql samt integration af API. Vi har fundet en affiliate partner med et White label modul således vi kan integrere deres nodesalgs butik i vores egen butik. Vores tidligere programmør har ikke tid da han har fået for travlt.

Jeg skal nok prøve at oprette mig og komme med feedback, vil se om jeg når det i kommende uge, men den lille har skoldkopper så jeg har barn syg, sikkert det meste af ugen :-)

Vi høres ved

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Anette, jeg vil meget gerne bede om det skærmprint du har :O) du kan sende det til christian@dansoft-innovation.dk

der arbejdes på firefox lige pt. men IE6 skal nok også komme, så alle kan få glæde af dette ferie program

tak igen

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

.jpg er på vej. God arbejdslyst!

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Det er min erfaring at det tager lang tid at opbygge et kendskab til et produkt som dit. Selvom idéen er god, kommer du næppe til at opleve den store brugertilstrømning uden videre - du skal selv ud og skabe den, og dét tager tid og koster også en mindre skilling.

Som konkret markedsføringsråd kan jeg anbefale dig at oprette en reklame på Facebook. Jeg har gjort det i flere omgange, og det viser sig gang på gang at man får utroligt mange visninger i forhold til det beløb, der betales pr. klik. Kombinér gerne din indsats med en Google Analytics-installation på din hjemmeside, så du kan følge med i præcis hvornår i processen, du eventuelt taber kunderne (læs: de surfer videre til en anden side). Det handler om at skabe overblik over hele den besøgsproces, der indtræder hver gang, et nyt ansigt kigger forbi din side - og ovenstående er én måde at gøre det på.

Hvis du gerne vil vide mere om den type online optimering, kan jeg anbefale en virksomhed, som tre af mine venner har stiftet. Den hedder Glassbox, og de beskæftiger sig med online forretningsoptimering; netop skabelsen af den type viden, du givetvis vil få rigtig meget ud af at besidde. Kontakt evt. drengene på www.glassbox.dk.

Held og lykke med det hele.

Alt det bedste,

Kasper.

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker god bedring og glæder mig til at høre hvad du syntes Bo

Det er jo fantastisk at vi alle har travlt, det må betyde at vi har fat i noget af det rigtige :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, det kan jeg sagtens følge. Det er bare det med tiden som irriterer mig ;O)

jeg går straks i gang med at undersøge og tjekke glassbox ud

mange tak

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)