Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direct Marketing - Er det en nødvendighed for dig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere

 

Jeg er medstifter af den nordjyske jobportal for unge, www.xyw.dk som skaber seriøst kontakt mellem erhvervslivet og unge der søger fritidsjob, elevpladser, lærepladser, studiejob mv.

I og med vi har en forholdsvis stor database af unge brugere der er klar på at arbejde, har jeg gået og tænkt lidt over hvorvidt dette ikke kunne udnyttes. Umiddelbart er jeg kommet med den ide at skabe et direct marketing bureau, hvor kunden kan store dele af processen.

For at belyse dette har jeg lavet et lille eksempel.

Lad og sige en kunden skal sende en række salgsbreve eller julekort ud. Kunden laver selv design og indhold, men sender mig derefter to filer. Nemlig design filen samt forsendelsesliste.

Derefter kontakter jeg et trykkeri som trykker materialet efter deres specifikationer, og derefter sørger jeg for at alle breve bliver sendt ud i overensstemmelse med forsendelseslisten. Alt pakning medvidere vil dog blive udført af ungarbejdere, hvilket jo er fidusen.

Så mit spørgsmål er:

Ville du outsource denne procses, og dermed slippe for at have sekratær eller anden til at gøre det til "overpris"?

Og hvor meget ville i betale for det? Enten kunne man blive faktureret pr. brev eller tidsforbruget?

 

Håber på noget konstruktivt kritik.

 

P.S. det skal kort siges at jeg ikke har gået i dybden med hvorvidt dette allerede eksisterer idag.

www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

hmm jeg ville umiddelbart mene at du er et fordyrende og tidsforbrugende led, det vil være hurtigere og  billigere at få sekretæren til at gøre det, fremfor at skulle kontakte dig. Så hvis det var mig ville jeg ikke vælge dit forslag.

Nu kender jeg ikke situationen i nordjylland specielt godt, men kunne de unge i ventetiden ikke arbejde som vikarer eller andet forefaldende arbejde ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Og jeg er helt enig i dig, med at det måske i langt de fleste tilfælde for sekratæren til det, men hvad så hvis direct marketing, skal indgå som en stor del af den samlede markedsføring?

Jo det er også hovedsageligt de vi har dem til pt. lige nu. Men der er alligevel ikke jobs nok til alle.

For mit vedkomne er det bare svært og vurdere hvor stor betydning direct marketing har i virksomhederne. Jeg ved at disse firmaer allerede findes i udlandet, men er behovet i Danmark?

www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Rebsdorf:

Tak for dit svar. Og jeg er helt enig i dig, med at det måske i langt de fleste tilfælde for sekratæren til det, men hvad så hvis direct marketing, skal indgå som en stor del af den samlede markedsføring?

Jeg ville nok blot vælge et trykkeri der kan pakke det hele i kuverter automatisk, og så ellers lade dem kaste det gennem deres frankeringsmaskine og så afsted med det.

Så sparer man bøvlet med manuelt arbejde.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)