Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IndexTools erfaringer ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Jeg overvejer seriøst at få et mere avanceret statistik system på min hjemmeside. Efter at have læst en masse indlæg om emnet her på Amino, kan jeg konkludere at mange bruger IndexTools, og er glade for det.

Er der nogle af jer der har "Advanced Live Cost Analysis" modulet på også? Og ved I i så fald hvor udstrakt samarbejdet er med Google, Yahooo osv.? Jeg vil afholde mig fra Google Analytics, da jeg primært bruger AdWords som markedsføring. Men hvis IndexTools med deres nye samarbejde med Google alligevel giver mine (forhåbentlige gode) ROI videre til Google er jeg jo lige vidt...

Som standard (i e-business) er "Advanced Campaign Management". Så vidt jeg kan se så kan det meget af det samme. Bortset fra at man selv skal hente tallene fra AdWords, og hive en lommeregner frem? Eller har jeg misforstået noget her...???

Jeg faldt også over DeepMetrix. Er der nogen som kender det statistik system. Det ser umiddelbart ogs� rigtig fint ud.

Mvh
Kim
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Deepmetrix kender jeg kun af navn og omtale.Har erfaring med Webtrends og ClientStep, og kan anbefale begge. Webtrends er et logfils baseret værktøj mens ClientStep er en hosted løsning. De er dog ikke helt billige.. men clientstep/instadia (dansk firma) er til at forhandle med. Ved at Mikkel Demib taler positivt om IndexTools på sin hjemmeside, så ham kan du måske spørge om det værktøj

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun gode erfaringer med Indextools. Der er nye versioner på vej, og et helt nyt modul: Bid Manager 1.0 - som er langt bedre end det gamle Live Cost Analasys - og nej, Google ser IKKE dine konverteringer - det er data der hentes IND fra Google i IndexTools - ikke den anden vej :)

Enterprise løsningen falder også i pris, så man fremover vil kunne få den for $249 om måneden for op til 500.000 sidevisninger/pr. måned.

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for svaret. Det lyder jo rigtig godt.

Jeg kan ikke finde noget om den nye version endnu, men har fået en mail fra indextools om at der snart kommer en version 9, samt at Live Cost Analysis koster $79 oveni.

Ved du noget om hvad Bid manager kommer til at koste? Og om den eventuelt vil være inkluderet i Entreprise løsningen fremover?

Mvh
Kim


Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Hejsa,
 
Tak for de paene ord Mikkel. Og hvor er du henne i verden - kommer du til Ad-Tech i SF imorgen?
 
Det er korrekt at vi netop har lanceret:
 
IndexTools Web Analytics 9.0
IndexTools Bid Management 1.0
 
Prisen er ogsaa nedsat paa begge forhold til tidligere. Du er velkommen til at teste det ud; hvilken du faa Mikkel til at arrangerer en TRIAL paa; ellers skriv direkte til mig paa dennis.mortense@indextools.com - saa skal jeg nok fikse det. 
 
Vi har en del Danske kunder og hvis du gerne vil have en reference eller to saa sig endeligt til.
 
Hygge/.
 
Dennis R. Mortensen
COO IndexTools
 
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 04:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at se dig her Dennis!

> Tak for de paene ord Mikkel.
Jeg siger blot min ærlige mening. Hvis IndexTools var noget lort ville jeg sige det - men det synes jeg ikke det er :)
 
> Og hvor er du henne i verden - kommer du til Ad-Tech i SF imorgen?
Jeg er Toronto lige nu, til SES, så jeg når desværre ikke til AdTech i denne uge - men jeg regner da med vi ses til SES i London i næste måned ...
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)